Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Prøv å legge ut bildet aleine først, og så legge til kommentaren. :)

Er ikke alltid det virker da heller, må gjerne prøve ørten ganger før det til slutt går :P

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. Eg har android tlf, o

Jeg er så fjern noen ganger - hadde glemt at jeg la ut lenke her tidligere i dag, så når jeg plutselig fikk flere "X følger deg" på en gang, så begynte jeg å lure på om det var spammingskontoer på gan

Tror muligens min egen instakonto sakte men sikkert dør ut, mye morsomere med Leo sin

Skrevet

Bikja har bekka 1 år, men det blir no en del bilder av henne ut på instagram fordet :) Men det kommer nok litt andre diverse bilder og av og til :) Bare legg meg til: sandra_helgesen :)

Skrevet

Hashtagger du bildene?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, prøver i hvertfall, men instagram krangler jo litt da, så noen andre på insta som hadde samme problemet om dagen.

Skrevet

Ja, prøver i hvertfall, men instagram krangler jo litt da, så noen andre på insta som hadde samme problemet om dagen.

For man kan ikke ha mer en 30,hashtags så da komme ikke kommentaren :) om det er det problemet, så prøv med færre hashtags ;)

Husker ikke om det er 30, men det er iallefall et maksimum

Skrevet

For man kan ikke ha mer en 30,hashtags så da komme ikke kommentaren :) om det er det problemet, så prøv med færre hashtags ;)

Husker ikke om det er 30, men det er iallefall et maksimum

Er nok noe annet som er problemet, for helt rene kommentarer funker ikke og heller ikke med 5 hastagger ;)

• Like 1
Skrevet

Åh så mange følgere jeg fikk! Moro! :D Følger tilbake!
MEN: Jeg fikk ny mobil i kveld! Hvordan får jeg lagt til Instagram kontoen min? ? ? iiiiiiik... Det er en Samsung mobil og jeg hadde en sony mobil. Prøvde å søke etter instagram på Samsung apps, men fant ikke. :o plis help!

Skrevet

Legger til en haug fra sonen nå i kveld :D med Leo sin konto som er leolapphund, så er bare han/meg om noen skulle lure på hvem som la seg til som følger :lol:

(Blir glade for tilbakefølgere :aww: )

Skrevet

Nei, er så kreativ at jeg har 2*understrek på hver side. :lol:

Da finner jeg deg ikke (jeg vil følge shibaer :aww::lol: ) for når jeg søker opp med _ på hver side kommer det bare opp en som har _ og :heart: på hver side :P