Gå til innhold
Hundesonen.no

NBK og NWCK på Exporama, 9-10/2-2013


Vimsan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tro det eller ei, men har faktisk lyst melde på alle mine den ene dagen. Og det kun fordi det er en salukioppdretter som dømmer og jeg har lyst høre hva hun syntes om mine vakre. Lar lommeboken bestem

Jeg skal være ringsekretær, så kanskje noen av dere skal piskes og herses med av meg :D

Gulp..jeg har meldt på alle tre søndag...

Guest Belgerpia

Fant selv og skal ikke dit ..... i det hele tatt så tror jeg at 2013 blir ett enda snauere utstillingsår enn 2012 - så langt så har jeg ikke sett ett eneste dommeroppsett som kan friste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men har faktisk lyst melde på alle mine den ene dagen. Og det kun fordi det er en salukioppdretter som dømmer og jeg har lyst høre hva hun syntes om mine vakre. Lar lommeboken bestemme når det nærmer seg tenker jeg.

Siden du sier "alle", mener du flere enn to?

Calle tror jeg vi venter med nemlig :P Men du får i oppdrag å finne en passende utstilling/dommer på litt lengre sikt, så han får den blå sløyfen sin før han en eller annen gang skal debutere i et LC-løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier "alle", mener du flere enn to?

Calle tror jeg vi venter med nemlig :P Men du får i oppdrag å finne en passende utstilling/dommer på litt lengre sikt, så han får den blå sløyfen sin før han en eller annen gang skal debutere i et LC-løp.

Nei, jeg tenkte faktisk ikke på han, kun jentene, men ved nærmere ettertanke tror jeg nok Indiana skal få slippe. Calle kan vente han til han har satt seg litt mer i den skranglete kroppen sin, hihi. Men en blåsløyfe før LC-debut skal han nok få serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...