Gå til innhold
Hundesonen.no

Vits å stille korthåret hund med barbert flekk på stumpen..?


Zoey
 Share

Recommended Posts

Hvordan er det med utstilling og en barbert flekk på korthårshunder..? Er det så fy fy at man ikke må vise seg i ringen, eller har det ikke så mye å si..?

Jeg glemte jo selvsagt at Zoey har en barbert flekk på rumpa (mellom halen og krysset) og meldte begge på i Pingvinhallen, betalte og alt.. Så nå sitter jeg å funderer på om de pengene er gått i vasken, eller om jeg bare kan stille allikevel..?

Og ja, godt nyttår forresten.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver måtte barbere hele skuldra si i sommer pga våteksem og fikk ingen kommentar om det fra dommeren da han var på utstilling et par-tre uker etter. Han ble beste hannhund og BIM :) Våteksemen var selvsagt helt borte, men pelsen har ikke grodd skikkelig ut igjen før nå..
577087_10151018630985225_198868564_n.jpg

Bella tok sitt første cert dagen etter hun var barbert på ene framfoten i forbindelse med en blodprøve.
Men hun har også fått blått på en utstilling hvor hun var barbert rundt begge øynene, men det er litt mere forståelig, det ødelegger jo hele uttrykket og var ganske skjemmende.
Så det hele kommer nok ganske mye an på hvor på kroppen det er snakk om.
En barbert flekk på rumpa hadde jeg ikke bekymret meg for. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...