Guest 2ne Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hvordan lager man disse Puppy Raising Pamphletsene, egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hvordan lager man disse Puppy Raising Pamphletsene, egentlig? Du må være trestjerners breeder. Er du det kan du kjøpe a piece of paper og trylle den om til en puppy raising dings :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Jeg gjør, billigste av de som er i butikkene der iallefall Goodwill 4 dogs? I såfall kjøpte jeg nettopp 10stk av deg Klarte ikke holde meg, så jeg måtte førstegangs avle på 5 tisper som var 58 dager Beholder bare 1 valp fra hvert kull, så om noen skulle være intressert så gi beskjed så setter den opp for salg. Si gjerne ifra når du avler Sibber eller Aussier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Du må være trestjerners breeder. Er du det kan du kjøpe a piece of paper og trylle den om til en puppy raising dings :-) Jeg fant det ut, men takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Goodwill 4 dogs? I såfall kjøpte jeg nettopp 10stk av deg Nei da var det faktisk en som var billigere enn meg for en gang skyld, hender de dukker opp Den heter: Tallia's Shop bare Si gjerne ifra når du avler Sibber eller Aussier Har ett Aussie kull nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Akkurat ikke! Valpene er 5 dager gamle, hvis du er interessert i de. Og moren har jeg beholdt, i tilfelle du ville ha henne edit: Awwwyeeaaah! "Congratulations! NCFT WinB Nephele won Best of Breed! You are officially the best Vizsla trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment." Var litt for treig ser jeg, men tar gjærne moren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Var litt for treig ser jeg, men tar gjærne moren! Hun er opp for bud, jeg er ikke så nøye med prisen når det er til en sonis. Men gjerne 5000 eller over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Hun er opp for bud, jeg er ikke så nøye med prisen når det er til en sonis. Men gjerne 5000 eller over Fant henne nå. Så at jeg hadde greid å kjøpe en av valpene likevel. Litt kjapp på kjøpsknappen kanskje, hehe. Men da er jeg fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Fant henne nå. Så at jeg hadde greid å kjøpe en av valpene likevel. Litt kjapp på kjøpsknappen kanskje, hehe. Men da er jeg fornøyd. Så det var du som hadde kjøpt henne ja, litt usikker Men da skal du ikke ha mor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Så det var du som hadde kjøpt henne ja, litt usikker Men da skal du ikke ha mor? Jojo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jojo! Haha Men jeg finner ikke budet ditt! Overfører henne bare til deg jeg edit: fant det. *flaut* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Hjelp? Jeg har fått FP dollar i "hey what`s that" bobla. Men når jeg trykker continue så finner jeg dem ikke igjen. Hva skjer? Hvor blir de av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Hjelp? Jeg har fått FP dollar i "hey what`s that" bobla. Men når jeg trykker continue så finner jeg dem ikke igjen. Hva skjer? Hvor blir de av? Havner sammen med de andre pengene dine? FP dollar er bare det pengene der inne heter, FFP er noe annet, sikkert de du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Havner sammen med de andre pengene dine? FP dollar er bare det pengene der inne heter, FFP er noe annet, sikkert de du tenker på? Ja,der ser en. Æsj,ja,tenkte på FPP,èn dollar hva var vitsen med det da:) Etter å ha skitnet ned hundene så mange ganger og lagt igjen den ene bæsjen etter den andre så hadde jeg jammen fortjent 1 FPP syntes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 http://www.furry-paws.com/guild/view/66717/post/51688 Gen-peeps`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Light undersides er dominant og er da enten UU eller Uu. Den siste vil da bære anlegg for at den ikke har light undersides, og for å få vekk det må du ha uu. Skal du ha irish, så må hundene ha sisi/sisp/sisw. Disse tre er irish, men den første bærer bare anlegg for irish, nummer to piebald og nummer tre extrem piebald. S er helfarget. Så skal du ha helsorte, må du da ha hunder som har S. ee er rødt som du har skjønt, og den dekker over all sort pigment. Du bør da ha enten Ee eller aller helst EE, siden den ikke bærer rødt. kk "løser ut" mønsteret som er i 6. genpar. Om du vil ha helsorte hunder, så er det best med aa der (men jeg vet ikke om alle raser har aa muligheter). Dersom det finnes salukier med KK eller Kk, så vil de gi sorte valper. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Husky tilsalgs L37, kun avlet en gang på Har litt annet også ute for salg: Bedlington, Mini bull, Kelpie, Aussie. De er litt overpriset nå, men send meg en beskjed og hva du vil betale så setter jeg den prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Light undersides er dominant og er da enten UU eller Uu. Den siste vil da bære anlegg for at den ikke har light undersides, og for å få vekk det må du ha uu. Skal du ha irish, så må hundene ha sisi/sisp/sisw. Disse tre er irish, men den første bærer bare anlegg for irish, nummer to piebald og nummer tre extrem piebald. S er helfarget. Så skal du ha helsorte, må du da ha hunder som har S. ee er rødt som du har skjønt, og den dekker over all sort pigment. Du bør da ha enten Ee eller aller helst EE, siden den ikke bærer rødt. kk "løser ut" mønsteret som er i 6. genpar. Om du vil ha helsorte hunder, så er det best med aa der (men jeg vet ikke om alle raser har aa muligheter). Dersom det finnes salukier med KK eller Kk, så vil de gi sorte valper. Tusen takk hater extreme piebald så det vil jeg ikke ha iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 piebald er kjempefint på zoier Men nå trenger jeg en pause kjenner jeg, så nå har jeg låst hele sjappa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 piebald er kjempefint på zoier Men nå trenger jeg en pause kjenner jeg, så nå har jeg låst hele sjappa. Piebald er liiitt fint på salukier og, men er litt lei. Men det er ikke fint på pitbullene! Der er irish kjempefint synes jeg. Jeg skal låse de fleste i påsken, gidder ikke sitte i danmark og mate 100 hunder på mobilen men kommer ikke til å klare holde meg helt unna da, så studsa får være unlocked. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Å nå har jeg latterkick Det er to stk som konstant tømmer butikken min for krongs, og selger de videre for 50 FPD mer i sin egen butikk. Ikke store fortjenesten for dem, i tillegg er det irriterende å fylle opp butikken "unødvendig"... Så jeg sende de en screenshot av lageret mitt og sa de godt kunne få kjøpe 400 hver med en gang, istedenfor 10 her og 20 der flere ganger i døgnet. Ene svarte ikke, den andre ble driiiiiiiiiiiiiiitsur, for å si det mildt *latterkrampe* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Å nå har jeg latterkick Det er to stk som konstant tømmer butikken min for krongs, og selger de videre for 50 FPD mer i sin egen butikk. Ikke store fortjenesten for dem, i tillegg er det irriterende å fylle opp butikken "unødvendig"... Så jeg sende de en screenshot av lageret mitt og sa de godt kunne få kjøpe 400 hver med en gang, istedenfor 10 her og 20 der flere ganger i døgnet. Ene svarte ikke, den andre ble driiiiiiiiiiiiiiitsur, for å si det mildt *latterkrampe* er så gøy når de blir sure! hva sa hn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Om jeg kommer over ekstremt billige Puppy Razing Pamplets så gjør jeg det samme. Feks en som solgte 100 stk til 450 FP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 er så gøy når de blir sure! hva sa hn? Mest masse banning, og jeg hadde ikke noe med at han kjøpte fra meg og fader så mange krongs jeg hadde da Om jeg kommer over ekstremt billige Puppy Razing Pamplets så gjør jeg det samme. Feks en som solgte 100 stk til 450 FP Men selger du de for 500 da? Om du legger de på normalpris skjønner jeg det godt, jeg kjøper også når det er kupp. Men jeg selger krong for 3950, og de selger de samme for 4000. Hadde vært noe helt annet om jeg solgte til feks 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts