Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den. Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den. Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline??? Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!! Ja ikke sant Jeg lar vær å selge endel av mine avlstisper, selv om de kanskje bare skal ha ett kull, fordi jeg synes at det er gøy å se egne navn fylle hele. Men hunder jeg selger driter jeg da f i om folk endrer navn på... har uansett prefix da. Har endret navn på de fleste jeg har kjøpt, har ikke fått klage før nå-. Men... er jo endel småjenter som spiller dette da, som tar det veldig alvorlig, og som ikke helt skjønner greia tror jeg. Er en jente på sighthound forumet som driver å maser om at alle må bruke hennes 1HH level 1 salukitispe i avl fristende liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Ja ikke sant Jeg lar vær å selge endel av mine avlstisper, selv om de kanskje bare skal ha ett kull, fordi jeg synes at det er gøy å se egne navn fylle hele. Men hunder jeg selger driter jeg da f i om folk endrer navn på... har uansett prefix da. Har endret navn på de fleste jeg har kjøpt, har ikke fått klage før nå-. Men... er jo endel småjenter som spiller dette da, som tar det veldig alvorlig, og som ikke helt skjønner greia tror jeg. Er en jente på sighthound forumet som driver å maser om at alle må bruke hennes 1HH level 1 salukitispe i avl fristende liksom Jepp, er mye ymse ute og går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den. Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline??? Dritbra! Forklarte du dem at dette bare er et spill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Nå er det tomt for utstyr og penger, så nå er det opphørssalg på hunder...men nåde den som forandrer navna! ( ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Nå er det tomt for utstyr og penger, så nå er det opphørssalg på hunder...men nåde den som forandrer navna! ( ) Tusen takk for ting og penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 fikk en sur melding nå, kjøpte en dårlig pitbull i går, og endret navnet på den. Wat is "Some Pie For Gan"? What the 1 up happend to pauline??? Hahaha! Okei..... Om folk ikke tåler at det byttes navn på bikkja, får de la være å selge den!! Ikke sant, jeg mener det er det samme med å pensjonere hundene. Har fått en sur melding når jeg kjøpte ei tispe som var avlet 5-ish ganger og pensjonerte henne med en gang. "Hun hadde da gode gener, hvorfor gjør du slikt?? Ikke kjøp hunder hvis du bare skal pensjonere de!!" Ikke selg de hvis du ikke vil at de skal bli endret navn på, eller bli pensjonert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Tusen takk for ting og penger Jo værsågod! Bare hyggelig å kunne strø rundt seg med ting og penger, når man ikke har muligheten i det virkelige liv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Ikke sant, jeg mener det er det samme med å pensjonere hundene. Har fått en sur melding når jeg kjøpte ei tispe som var avlet 5-ish ganger og pensjonerte henne med en gang. "Hun hadde da gode gener, hvorfor gjør du slikt?? Ikke kjøp hunder hvis du bare skal pensjonere de!!" Ikke selg de hvis du ikke vil at de skal bli endret navn på, eller bli pensjonert Jupp, noen ganger gjør man bomkjøp, og da er det greitt å pensjonere de. Solgt er solgt, på FP som IRL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Nå er det tomt for utstyr og penger, så nå er det opphørssalg på hunder...men nåde den som forandrer navna! ( ) Takk Jupp, noen ganger gjør man bomkjøp, og da er det greitt å pensjonere de. Solgt er solgt, på FP som IRL Hehe, jeg kjøpte den med vilje og kun for å pensjonere den Men ja, solgt er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Må jo si det er mye rart inne på FP.. F.eks litt spesielle trådtitler: My mom is gone...[update: Autopsy results] Ask Me, Concerning Your Hair Ask the pansexual southern college kid SoulBond. I feel like vomiting.. how to control negative emotions and thoughts? Thoughts for Marmalade, my sickly mouse Medicinal Marijuana for Dogs? osv... kanskje bare jeg som har rar humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Litt søtt da jenta som maser på at alle skal bruke den 1HH saluki-tispa si i avl skriver dette om henne: I know, I know, she's so pretty, you don't have to remind me! BTW: She's not up for breeding right now, but I promise I'm gonna put her back up soon. This is her family- Offspring-Alto, who is currently still in a litter (Etter min hannhund *fnis*) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Må jo si det er mye rart inne på FP.. F.eks litt spesielle trådtitler: My mom is gone...[update: Autopsy results] Ask Me, Concerning Your Hair Ask the pansexual southern college kid SoulBond. I feel like vomiting.. how to control negative emotions and thoughts? Thoughts for Marmalade, my sickly mouse Medicinal Marijuana for Dogs? osv... kanskje bare jeg som har rar humor Medical Marijuana for Dogs var fin. Særlig hun som er for fordi papegøya hennes ble så fin i fjæra av å spise hampfrø. Jeg spiser hampfrø hver dag, så jeg er mao helt klart for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Medical Marijuana for Dogs var fin. Særlig hun som er for fordi papegøya hennes ble så fin i fjæra av å spise hampfrø. Jeg spiser hampfrø hver dag, så jeg er mao helt klart for. Du er fin i fjøra du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Nå har jeg 4 av mine salukier inne på topp 20 listen 3 av dem egenoppdrettete ^^ Og ene dogoen min (ikke egenoppdrettet da) er nr. 2 på dogo-lista! Han øverst pensjoneres om et par dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Du er fin i fjøra du også? Jeg er som en påfugl å regne Dessverre er det bare enn så mye proteiner og sunne fettsyrer kan gjøre for meg. I motsetning til den fuglen er jeg fortsatt a nervous feather-picking wreck. Hampfrø til tross. Jeg synes bare det var litt artig. Litt som å dra inn hvor vakre valmuer er i heroindebatter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hvis du ikke vil ha henne (for type 1000) så selger jeg henne til noen andre Da har jeg et SH kull: http://www.furry-paws.com/litter/view/189950 der alle er cream and white. Men hvis du er interessert i moren: http://www.furry-paws.com/dog/index/431251 som er silver and white, så kan jeg selge henne til deg for 1000? Ånei, er jeg for sent ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Ånei, er jeg for sent ute? Akkurat ikke! Valpene er 5 dager gamle, hvis du er interessert i de. Og moren har jeg beholdt, i tilfelle du ville ha henne edit: Awwwyeeaaah! "Congratulations! NCFT WinB Nephele won Best of Breed! You are officially the best Vizsla trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment." 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Beklager dobbeltpost, men hvem er det som selger Puppy pamphlets av dere nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Beklager dobbeltpost, men hvem er det som selger Puppy pamphlets av dere nå? Jeg gjør, billigste av de som er i butikkene der iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 ÅÅå Nå har jeg snart noen tisper som er 100 dager gamle. Dritvanskelig å vente! Klarte å nesten blakke meg igjen med å kjøpe bra levlede, uavlede og gamle pitbuller i stad... jeg SKAL vente med de jeg har nå, så da måtte jeg finne noe å avle på imens Heldigvis brukte noen en av hannene mine i avl pluss at en av de dyreste hundene mine ble kjøpt, så da har jeg råd til konkurrering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 (endret) Klarte ikke holde meg, så jeg måtte førstegangs avle på 5 tisper som var 58 dager Beholder bare 1 valp fra hvert kull, så om noen skulle være intressert så gi beskjed så setter den opp for salg. Endret 12. Mars 2013 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hvorfor beholder du ikke to uansett, også kan du tjene litt penger på dem ved å låse dem og sette dem opp for salg? Det gjør jeg iallefall når jeg bare skal beholde en selv De blir jo sikkert ganske bra når tispene er så gamle. Hvor bra ble de forresten? Klarer ikke helt bli klok på det der jeg, når comp. exp. blir høy. edit: hva heter du der inne egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Hvorfor beholder du ikke to uansett, også kan du tjene litt penger på dem ved å låse dem og sette dem opp for salg? Det gjør jeg iallefall når jeg bare skal beholde en selv De blir jo sikkert ganske bra når tispene er så gamle. Hvor bra ble de forresten? Klarer ikke helt bli klok på det der jeg, når comp. exp. blir høy. edit: hva heter du der inne egentlig? Neeee har alt for mange hunder som skal gjøres ditt og datt med Ett par av kullene ble ok, og ett par ikke ok. Dette var fargeavl på høytplan Heter: Talia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts