Ganzie Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Det blir endel museklikk om dagen det!! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Det blir veldig mange klikk Men sånn går det når man er halvveis trygdesnylter og ikke har noe liv Og det er bare hovedkontoen, har to til, men ikke fullt så mange hunder på de to andre. (enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Har akkurat nå 111 hunder på hovedkontoen Print screen skal dere få når jeg en gang når level 20 Du er den største hundesamleren her trur jeg. Vet at de har sort kong og sånn durable comb der. Men må da være mer å få kjøpt! (nei da, ikke kjøpegal. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Du er den største hundesamleren her trur jeg. Vet at de har sort kong og sånn durable comb der. Men må da være mer å få kjøpt! (nei da, ikke kjøpegal. ) The crazy doghoarder Durable comb er noe jeg virkelig trenger i allefall, for det er så irriterende å må kjøpe ny hele tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 The crazy doghoarder Durable comb er noe jeg virkelig trenger i allefall, for det er så irriterende å må kjøpe ny hele tida Ha ha. Det går vel noen kammer per dag hos deg også. Men det er lett å få alt for mange hunder der inne tidvis. Jeg har 54 mudier + et par kull, samt 30 hunder på hovedkontoen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Statuen gir adgang til noe ala vogna . Har bare brukt den en gang og da fikk jeg ingenting,men ble oppfordret til å prøve igjen imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 De halsbåndene, maten og slikt som er for hunder level 60+, hva er vitsen med de? Trodde ikke at man fikk hundene i høyere level enn 50 ca..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Det har jeg tenkt på også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Etterhvert som man avler bedre hunder, vil man komme opp i langt over 60 på level. Det er mange som stanger mot 60 nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeg får mitt beste kull hittil nå, 199 quality :-):-):-) bedre skal det bli! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Har en Sibbe å selge fra ett ganske ok kull 20 og 21 HH http://www.furry-paws.com/litter/view/173399 Er det noen som har en Isabella eller Isabella bærer Aussie til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Etterhvert som man avler bedre hunder, vil man komme opp i langt over 60 på level. Det er mange som stanger mot 60 nå Aaah, ok! For hvis jeg ser på "Breed Info" så er de fleste der 49-56 -ish. Ellers: "Congratulations! NCP Real Devil's Mafia boss won Best of Breed! You are officially the best American Staffordshire Terrier trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment." !! Litt "juks" da, for jeg kjøpte jo bikkja for noen få uker siden bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Aaah, ok! For hvis jeg ser på "Breed Info" så er de fleste der 49-56 -ish. Er ikke 56 å stange mot 60 da? Som sagt, etterhvert som flere og flere hunder kommer opp mot 24HH og høy comp. exp vil man bikke 60. Da FPBeta startet var vel level 10 maks, men det tok bare etpar år så bikka de 80. Nåværende FP er vel knappe halvåret gammelt.... Jeg har god tro på at man vil bikke mot 100 innen to år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Er det noen som har en Isabella eller Isabella bærer Aussie til salgs? Hva skal jeg se etter for å finne ut det da? Jeg prøvde å lese meg opp litt, men ga opp når jeg ikke skjønte så mye Er ikke 56 å stange mot 60 da? Som sagt, etterhvert som flere og flere hunder kommer opp mot 24HH og høy comp. exp vil man bikke 60. Da FPBeta startet var vel level 10 maks, men det tok bare etpar år så bikka de 80. Nåværende FP er vel knappe halvåret gammelt.... Jeg har god tro på at man vil bikke mot 100 innen to år. Ah, logiskt. Tenkte ikke over det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Hva skal jeg se etter for å finne ut det da? Jeg prøvde å lese meg opp litt, men ga opp når jeg ikke skjønte så mye Ah, logiskt. Tenkte ikke over det dd hunder Jeg leter og leter, men tror jeg er blind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeg har noen Isabella aussier. Ingen av de står til salgs, men kan vel selge en:) solgte akkurat en bærer... Også har jeg to kull med reserverbare aussievalper til salgs. Litt variabel kvalitet, de beste er 23HH. Har også to bordere til salgs. En fawn og en brindle:) http://www.furry-paws.com/kennel/index/1091608 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 dd hunder Jeg leter og leter, men tror jeg er blind. Sjekker du private sales også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 dd hunder Jeg leter og leter, men tror jeg er blind. Det nærmeste jeg fant var Dd, ellers var det vel bare DD (av mine hunder i allefall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jey 3xBest of Breed Cairn Terrier! Ser forresten at flere sonenfolk bruker bedlingtonhannhunden min i avl, så kjekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Hah! Jeg fikk en advarsel fordi jeg har sendt inn tegninger til image banken fordi de trur jeg har rappa de. Det var den tiden kasta bort i paint. Ok, så sendte jeg inn en ikke eksisterede farge (grå terv), men jeez. Det BURDE forresten gå ann å få grå terver.... FURT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Fant en hannhund som var Dd bærer Og jeg brukte bedlington, ble ett bra kull faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Kan man parre på dag 100 eller er det 99 som er siste? Levler de på dag 100 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Kan man parre på dag 100 eller er det 99 som er siste? Levler de på dag 100 ? Man kan pare dem på dag 100, og de kan levle på dag 100. På dag 101 så er det slutt på konkurranser og avl. Mange venter til dag 100 før de tar siste kull, for å få høyest mulig level på dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Man kan pare dem på dag 100, og de kan levle på dag 100. På dag 101 så er det slutt på konkurranser og avl. Mange venter til dag 100 før de tar siste kull, for å få høyest mulig level på dem. Takk,hun levler på dag 100,og hannen åpnes annenhver dag,og da på hennes dag 100 ser det ut til så da passer jo det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts