yurij Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Hva gjør man med hamsterhelvetet da? Går jo ikke an å gi den til hundene Hadde vært kult å gi den regnbuedruene,men det går jo heller ikke. Ubrukelig Hamster gies bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Dette gjør rainbow grape: http://www.furry-paws.com/dog/index/366600 Ikke veldig vakkert syn egentlig Ikke særlig pent nei, har du sett noen som er brukt white grape på? Har fått det, men er litt skeptisk på å bruke den. Får man noe for sånne druer egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Hva gjør man med hamsterhelvetet da? Går jo ikke an å gi den til hundene Hadde vært kult å gi den regnbuedruene,men det går jo heller ikke. Ubrukelig Hamster gies bort Så alvorlig som fjortisene der tar spillet kan jeg levende se for meg reaksjonene om man kunne fore hundene med søte små hamstere :lol:Ikke særlig pent nei, har du sett noen som er brukt white grape på? Har fått det, men er litt skeptisk på å bruke den. Får man noe for sånne druer egentlig? Her er link til alle fargene: http://www.furry-paws.com/forum/topic/26135 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 :lol: Men tenk så kult å ha en sånn, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Hamstere kan man ha i critter farmen sin. Ellers er de ikke brukende til noe annet enn å samle på. Druer gir man som kjent til hundene, og er også noe å samle på for det meste. Om ikke kan man selge det, for det er alltid noen som kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Så alvorlig som fjortisene der tar spillet kan jeg levende se for meg reaksjonene om man kunne fore hundene med søte små hamstere :lol: :lol: Kanskje det hadde vært et bruksområde for pensjonerte hunder Råforing! Huff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Så det er DERFOR den ene BC'n jeg kjøpte er rosa...haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Hamstere kan man ha i critter farmen sin. Ellers er de ikke brukende til noe annet enn å samle på. Druer gir man som kjent til hundene, og er også noe å samle på for det meste. Om ikke kan man selge det, for det er alltid noen som kjøper. Hvor mye ville du ha solgt hamsteren for, og druene? Sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Hvor mye ville du ha solgt hamsteren for, og druene? Sånn ca? Ta og sjekk hva de koster på critterfarm, samt hva de ligger ute for i butikkene, og så prissetter du de deretter. Hamstrene koster forskjellig, fra ca 10 000 til nesten 100 000. Så greit å ikke selge en dyr en for ingenting, eller overprise en billig en så man ikke får solgt den. Druer ligger på fra 60k og oppover i butikker nå. Alt etter farge. Men siden alle fikk de i julekalenderen, så er det ikke noe sjelden ting for tiden, og da er ikke prisene så høye. Det er forøvrig en grei måte å tjene penger på. Om man får ting "rares" man ikke skal bruke selv. Sitt på de en stund, og så selg de når de starter å bli litt sjeldent. Noen av de tingene kan gå for ganske mange millioner etter hvert. Man skal ikke våkne tidlig, for da kjøper man seg to nye maller. Men de var da 24HH og lala. Eneste jeg må få inn der er en bedre statboost, for den trenger ikke agility, og begge har agiagi agiagi... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Man skal ikke våkne tidlig, for da kjøper man seg to nye maller. Men de var da 24HH og lala. Eneste jeg må få inn der er en bedre statboost, for den trenger ikke agility, og begge har agiagi agiagi... Jeg har mallehanner som ikke har agility som statboost i det hele tatt Kvaliteten er så der da, fra 69% og oppover, men de fleste av de er bare unghundene enda.. Just so you know Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Dette gjør rainbow grape: http://www.furry-paws.com/dog/index/366600 Ikke veldig vakkert syn egentlig Hahahahahahahahahahha!! Jeg skal gi en sånn til westien min !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Hvordan regner man ut kvaliteten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Søren, sovnet fra hundene i går og glemte å melde de på konkurranse. Fra nå av melder jeg de bare på når jeg er inne, jeg leste jo uansett at det er ny 1,2 og 3 plass hver 30. hund eller noe lignende, så da spiller det jo ikke så stor rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg har mallehanner som ikke har agility som statboost i det hele tatt Kvaliteten er så der da, fra 69% og oppover, men de fleste av de er bare unghundene enda.. Just so you know De var litt lave på HH antallet sitt. Si i fra når du får de over 20HH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg klarer ikke la være med å avle litt jeg, uholdbart å vente til de er gamle så nå har jeg beholdt to 24HH lala tisper! Har en valp ledig til salgs, male [EEEE 21HH 0hh lala 96.87%]. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg klarer ikke la være med å avle litt jeg, uholdbart å vente til de er gamle så nå har jeg beholdt to 24HH lala tisper! Puppy mill altså! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Da har jeg begynt med Thai Ridgeback også Ganske ny rase virkere det som, kun 450 hunder på spillet enn så lenge. Har fått tak i en 10 HH tispe og bydd på en 9HH hannhund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Puppy mill altså! That's me! Men det som er er at jeg er redd jeg plutselig blir lei av spillet, så da har all avlingen mot 24HH vært forgjeves Men NÅ skal jeg ta en avlepause altså, måtte bare få frem en håndfull genetisk bra hunder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 En ting jeg lurer på, om man skaffer seg et kakestykke eller noe som gir 5000 (eller mer) UXP, men har kun 100 UXP til neste level, "forsvinner" da de andre 4900 UXP? Eller blir de med videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 En ting jeg lurer på, om man skaffer seg et kakestykke eller noe som gir 5000 (eller mer) UXP, men har kun 100 UXP til neste level, "forsvinner" da de andre 4900 UXP? Eller blir de med videre? Det blir som ved konkurranser, at du får totalen av UXP, og så blir de med videre. Så da får hunden 4900 inn på neste level. Edit: Jeg blir litt sprø av de som skal legge ut 100 normale hundesenger og boller i traden!! De tar sånn plass når man skal scrolle etter å se om det er noe spennende der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Det blir som ved konkurranser, at du får totalen av UXP, og så blir de med videre. Så da får hunden 4900 inn på neste level. Edit: Jeg blir litt sprø av de som skal legge ut 100 normale hundesenger og boller i traden!! De tar sånn plass når man skal scrolle etter å se om det er noe spennende der... Så det er ikke UXP det er snakk om, men experience til hund? Pokker Og ja det er absurd irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 (endret) En ting jeg lurer på, om man skaffer seg et kakestykke eller noe som gir 5000 (eller mer) UXP, men har kun 100 UXP til neste level, "forsvinner" da de andre 4900 UXP? Eller blir de med videre? Er UXP og Experience det samme? Har lyst til å kjøpe en sånn is eller et kakestykke så jeg kommer i høyere level, men ikke om det gjelder for hundens level. Edit: så posten til Nirm Endret 24. Januar 2013 av Iago Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 De var litt lave på HH antallet sitt. Si i fra når du får de over 20HH. Da må de jo pares med bedre tisper først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Så det er ikke UXP det er snakk om, men experience til hund? Pokker Og ja det er absurd irriterende He he. Japp. Bortsett fra genetikkspillet og julekalenderen, så må man jobbe til seg UXPen. Alle slike boostere går kun på hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 He he. Japp. Bortsett fra genetikkspillet og julekalenderen, så må man jobbe til seg UXPen. Alle slike boostere går kun på hundene. Bummer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts