tulip Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 (når) Kan jeg selge hunder jeg ikke vil beholde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Jeg har lagt et bilde til avstemning i bildebanken, pliiis stem altså . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Jeg har lagt et bilde til avstemning i bildebanken, pliiis stem altså . Er det Akitaen? Er bare den som kommer opp når jeg trykker på Vote-knappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Ja, akitaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Ja, akitaen. Stemt! Var fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Fikk 8 valper fikk jeg beskjed om, men så er de ikke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Fikk 8 valper fikk jeg beskjed om, men så er de ikke der. har du sjekka under fanen litters i kennelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 har du sjekka under fanen litters i kennelen? Takk, skjønte selv etter mye om og men hvor de hadde blitt av, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Åeh. Bedlingtontispa mi fikk bare én valp i kullet. Litt heldigere med den ene Whippeten da, den fikk seks. Den siste whippeten fikk ikke noe kull likevel, hannhundeieren har visst låst hunden i løpet av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Hvis dere har et bilde av "deres" hund dere vil ha tegnet der, så kan jeg godt lage noen raske, det er kjekt for mer UXP . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 31. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Å, vil du ha et ekte fotografi? Hvordan tenkte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Send meg en PM, helst litt god kvalitet på bildet, da Så skal jeg se hva jeg får til. Blir bare en liten tegning for spillet som ikke kan brukes til noe annet da, men kanskje litt gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 31. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2012 Skal ut og se på raketter nå, skal sende deg bilde etterpå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ooh! Jeg har kommet til level 2 på min andre dag i spillet Ene hunden min er halvveis til level 2 og den andre er straks på level 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 I dag ble alle mine voksne hunder level 2, etter å ha deltatt i konkurranser to dager på rad. Edit: Jeg fant en god artikkel om hvordan man tjener penger i spillet - her var flere muligheter jeg aldri hadde hørt om! http://www.furry-paws.com/help/article/how-to-earn-money-making-a-quick-cash-stash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har en salukihann til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg hadde visst også en betakonto, så jeg spiller bare på den i stedet. Da var jeg plutselig lvl 10, helt magisk. #958326 Og jeg fikk heller ikke med meg pengene... eller hundene, tydeligvis. Jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Jeg har en schäfervalp til salgs som vil være passende for utstilling: http://www.furry-paws.com/litter/pup/131593/737789 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ånei jeg kan jo ikke beholde noen fra B-kullet selv! Jaja, får gjenta komboen en gang, dessuten har jeg en fra A-kullet... når vises de individuelt i kennelen? Levla up og i dag, så nå kan jeg bli friendsa! Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen hunder og bare bruke dem til å få poeng, også adoptere dem bort... men da får jeg dårlig samvittighet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Dårlig samvittighet for den virtuelle hunden? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ånei jeg kan jo ikke beholde noen fra B-kullet selv! Jaja, får gjenta komboen en gang, dessuten har jeg en fra A-kullet... når vises de individuelt i kennelen? Levla up og i dag, så nå kan jeg bli friendsa! Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen hunder og bare bruke dem til å få poeng, også adoptere dem bort... men da får jeg dårlig samvittighet :/ Jeg har friendsa deg! Friends meg tilbake da! Jeg og blir for knyttet til mine virtuelle dyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Nå er jeg level 3, så nå kan jeg vel ha venner? Legg meg gjerne til #1091529 . Så på den "tjen penger"-lista at man kan selge tegninger, kanskje det er noe for å tjene litt rask UXP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Nå er jeg på level 3! #1091422 om noen vil legge meg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Hvordan kan jeg få mer energi på hundene mine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts