Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 JeanetteH: Du kan flytte over din gamle Beta konto til nye FP. Da får du mulighet til å parre de gamle hundene (også de pensjonerte), får med deg gjenstander du hadde, litt ekstra penger, noe nytt cool stuff og automatisk til level 10 på kennelen din. husker jo fader ikke brukernavnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 husker jo fader ikke brukernavnet... Da hjelper det lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/dog/index/339708 (funker dette?) Yes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Hvis du venter til i mårra er han nok levl'a opp (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Har en dalmis til salgs Alt. Avl Jeg sliter me å bestemme meg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har nå tre mopskull og ett labradorkull! woop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jag förstod fint lite jag, klarade å köpa in en massa ting å så radera dem och vipps var pengarna borta å jag har ju bara 1 hund. Tror jag måste starta på nytt ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Blæ, er jo ingen salukier til salgs, bare min egen Og alle hannhundene som er gode er låst så man får ikke sendt forespørsel om avl heller :/ Da blir man jo litt låst i forhold til å avle bedre hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Får forresten ikke lagt til dere som venner før jeg er level 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Fant gammel bruker 300.000 $ og 1,400 UXP 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Juhu, fikk et kull etter to av mine egne, og der fikk jammen valpene mye mer HH enn foreldrene, juhu 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Naa er jeg lvl 3 saa legg meg til dere som vil! (#1092122) Sliter med aa faa gitt valpene for. De er for gamle til mammans melk, men naar jegg skal legge til forsekken til kullet kommer bare de voksne hundene opp. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Du må kjøpe de som heter Puppy Chow. Velg de som gir riktig "stats" til kullet ditt, for de forskjellige sekkene gir f. eks strength, speed, charisma osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Husk å meld dere inn i guilden vår da. Så finner vi hverandre lett, og slipper å lete gjennom x antall sider for å lete etter IDer. Link Og så skylder jeg på sonen for at jeg ble hekta igjen. Jeg bare KLØR etter å komme igang og stille hundene! Får jo UXP for å levle hundene fant jeg ut, så da hjelper det på vei til level 20... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Hmf, der slapp jeg opp for ting å gjøre også. Kanskje på tide å lage konto nummer to da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Juhu, fikk et kull etter to av mine egne, og der fikk jammen valpene mye mer HH enn foreldrene, juhu Har kjøpt en saluki just 4 u Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Når magefølelse sier lukk øynene, så burde man gjøre det! Prøve litt=ute av kontroll 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Åhh... Kjeder meg max, så får sånn lyst til å lage bruker nummer 3, og avle Welsh Corgi Cardigan der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Spørsmål. Jeg søkte opp en hannhund som var til offentlig parring til springertispa mi, og vekommende aksepterte forespørselen. Men hvor er kullet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Har'u sett på kennelen din, og så er det en fane til der atmed "Basic Kennel", der det står "Litters" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Og har du parret de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 (endret) Og har du parret de? Nei, eller..Jeg sendte en forespørsel (da det ikke var min hannhund), og vedkommende godtok den. Men finner ikke noe sted jeg kan trykke for å parre dem. Edit, fant knappen tilslutt Endret 3. Januar 2013 av IreneN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Nei, eller..Jeg sendte en forespørsel (da det ikke var min hannhund), og vedkommende godtok den. Men finner ikke noe sted jeg kan trykke for å parre dem. Jeg trur du må inn på hunden din, trykk på fanen som står "breed" på venstresiden og så kommer du til "breeding center". Da får du opp en haug med alternativer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Fikk et knallkull med springervalper. Mor er svart og hvit, far er brun og hvit med tanteginger. Beholder den ene hannvalpen som avlshanne, men har reservert en liten tricolor med excellent på alt. Noen som vil ha han? http://www.furry-paws.com/litter/pup/133846/750631 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts