Aslan Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har finske lapphunder til salgs. De er utrolig fine altså.. Tror de kan nå veldig langt, kniiis 2 hunnerhttp://www.furry-paws.com/litter/pup/133040/746016 Dette er Dory, 14 HHhttp://www.furry-paws.com/litter/pup/133122/746507 Dette er Snow, 9 HH (hun er bare til salgs pga at hun er hvit. Syns de er så fiiine) Har bydd på Dory! Trenger mer tispemateriale.. Aner ikke hva slags pris du vil ha da, bare satte noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg kjøpte en godt voksen høylevlet tispe, og hun fikk bare en valp... Jaja, valpen var iallefall tispe og med rett genotype, så jeg får grine en anna gang i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Ingen med Labradorer? Jeg har en skikkelig nais hannhund med Exc overall, up for avl og greier Jeg har en labbisfrøken jeg leter etter hannhund til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Vil noen kjøpe en valp av meg, og selge den tilbake til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jankaa, jeg kan godt gjøre det, hva var ID'en din igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Tar det lang tid å få gjennom bilder til image bank, eller? Har lastet opp to og de er ikke ferdig stemt på enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Vil noen kjøpe en valp av meg, og selge den tilbake til meg? hvorfor ikke beholde den selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 hvorfor ikke beholde den selv? Beholder allerede en hannhund fra det kullet, men det kom en knall tispe også, som jeg gjerne vil ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Beholder allerede en hannhund fra det kullet, men det kom en knall tispe også, som jeg gjerne vil ha.. Men du kan vel uansett enten selge en eller beholde en......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jankaa: du må få tak i den andre valpen også så du kan parre dem! Jaaa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Men du kan vel uansett enten selge en eller beholde en......? Har beholdt en, men fikk i tillegg lagt ut den andre for salg. Ikke vet jeg hvorfor, for jeg trudde man bare kunne en av delene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Det er vel bare at fra hvert kull kan man beholde en selv, og reservere en (så andre kan kjøpe)... men det kan jo såklart ikke gjøres med samme valpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 ahh... Da kan jeg jo beholde flere selv da, muligens *løpe inn i spillet igjen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Er det ingen av sonenvalpene som er gamle nok til å leveres snart? Jeg er lei av å vente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Kan man drive med innavl eller? Jeg har nemlig fått tak i en gratis avlshanne med de beste helseresultatene, og i tillegg til det har jeg fått tak i sønnen hans med samme gode resultatene som jeg skulle brukt på en annen tispe, og da vurderer jeg å parre valpene til far og sønn fra hvert sitt kull som da blir nært beslektet. Driter i det, men går det ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 (endret) Er det ingen av sonenvalpene som er gamle nok til å leveres snart? Jeg er lei av å vente! haha jeg synes også at det er for mye venting på spillet feks vente til i morgen på konkurranseresultater hrmf edit: Kan man drive med innavl eller? Jeg har nemlig fått tak i en gratis avlshanne med de beste helseresultatene, og i tillegg til det har jeg fått tak i sønnen hans med samme gode resultatene som jeg skulle brukt på en annen tispe, og da vurderer jeg å parre valpene til far og sønn fra hvert sitt kull som da blir nært beslektet. Driter i det, men går det ann? ja, skulle da tro det.. Dessuten, det heter linjeavl Endret 3. Januar 2013 av Krutsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Kan avkrefte tanken jeg hadde. Det er IKKE mulig å beholde en, pluss selge en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Lønner seg å ha 2 kontoer, så kan man flytte valper fra kullet man har veldig lyst på over til den andre kontoen Så slipper man å lure veldig på hvilken av de 2 (eller flere) valpene en skal beholde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Lønner seg å ha 2 kontoer, så kan man flytte valper fra kullet man har veldig lyst på over til den andre kontoen Så slipper man å lure veldig på hvilken av de 2 (eller flere) valpene en skal beholde Edit: Ignorer dette.. Hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 haha jeg synes også at det er for mye venting på spillet feks vente til i morgen på konkurranseresultater hrmf edit: ja, skulle da tro det.. Dessuten, det heter linjeavl Takk for svar, da skal jeg forsøke meg på "linjeavl"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Bare ignorer det, leste det du skrev rett over, og jeg tror på dine oppdagelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Nå har jeg lagt inn bud på noen kanonvalper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 JeanetteH: Du kan flytte over din gamle Beta konto til nye FP. Da får du mulighet til å parre de gamle hundene (også de pensjonerte), får med deg gjenstander du hadde, litt ekstra penger, noe nytt cool stuff og automatisk til level 10 på kennelen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg fant også ut akkurat nå, at det ikke er mulig å både beholde en, og selge en fra samme kull. Slikt kunne man jo faktis fått beskjed om av spillet, før man reserverer en valp til seg selv og en til salgs. Og før budene strømmer inn. Nå må jeg jo skuffe mange håpefulle valpekjøpere.. Dette er veldig alvorlige saker altså Så til dere som har gitt bud på Dory, dessverre så beholder jeg en annen fra det kullet, så det er ikke mulig å reservere valp derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Jeg har en labbisfrøken jeg leter etter hannhund til http://www.furry-paws.com/dog/index/339708 (funker dette?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts