Guest Michellus Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 "Dogs can now have "good days" and "bad days" in competitions." Næhæi, jeg har belgere jeg, for tenk, og da har vi bare gode dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvordan det funker da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg er bare happy over at alle levler en del her jeg Nå når jeg kanskje level 15 i morgen, eventuelt lørdag Ellers forstår jeg selv ikke så mye. Bare glad for at MP'en har gått opp på de fleste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg skjønner heller ikke så mye :s Ikke har jeg hunder som levler heller, som jeg kan se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Gikk raskt! Ser jeg må gå gjennom en gang til for flere av mine har levla igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Alle bortsett fra et par stk hadde levlet hos meg, ble mye bytte av utstyr og mat Må omstille hjernen min litt nå da... på hva som er bra multiplier og hva som er lav level... for level 60 er jo lavt nå. Ser ut som at level 68 blir det nye 60/61, min 99 dager gamle tispe er på det nå. Men blir nok ikke like vanskelig å komme til level 70 ser det ut til. Så jeg kan vel regne med at mine hunder som ellers hadde blitt maks level 61 kommer til å bli maks level 68 isteden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Var det sånn at det er mulig å få fire like Aptitude stats? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Er det noen som har fått hunder med lavere multiplier? To av Hvit Gjeterhundene mine har lavere enn tidligere i dag.. Og hva er god multiplaier? Er det samme som før eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg har noen mef et drøss med tall1.374376 sånn liksom og de normale med 1.345..er det en bug?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Skjønner ikke bæret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Opplever noen av dere også at FP på en måte henger seg på morgenen? Tar gjerne godt over en halvtime før det fungerer ordentlig igjen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Opplever noen av dere også at FP på en måte henger seg på morgenen? Tar gjerne godt over en halvtime før det fungerer ordentlig igjen også Japp. Regner med at set kommer av alle showene kjøres ferdig i den tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg tror ikke de er ferdige med gårsdagens konkurranser og sånt før kl. 8, så jeg pleier ikke å gidde å ta kennelene før da --- Sånn apropos dette med MP og sånt, så har jeg to tisper nå som er 86 dager gamle, der den ene har en MP på 1.275 og den andre 1.01833. Den første er på level 50, den andre på 41. En betydelig forskjell med andre ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 WCSh Gan's Isolus V [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual.' Stort sett alle hundene mine har best of breed foreldre i tre generasjoner bakover, oppdrettet av moi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 WCSh Gan's Isolus V [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual.' Det der har jeg fått på 3 hunder i dag, hvorav en av de var en terv, @Michellus 2 av de var selvsagt hanner Tispa er puddel, det er ikke et ukjent problem på pudler at de ikke alltid har fokus Stort sett alle hundene mine har best of breed foreldre i tre generasjoner bakover, oppdrettet av moi! Du er flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Fikk en til WCSh Gan's Adipose [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual. Men ingen andre veien? noen som har fått det? Eller er det bare dårlige prestasjoner som kan komme, og ikke ekstra gode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg fikk en i National Champion som gikk fra 76% til 100% i trening, tells det som en god dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Trenger man disse Aptitude Testing Pamphletene, eller er det bare tull å kjøpe det inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Tror du vil trenge dem ettehvert ja, når du får nye kull, med mindre du er trestjerners trainer... (jeg er breeder, så må vel kjøpe inn). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Tror du vil trenge dem ettehvert ja, når du får nye kull, med mindre du er trestjerners trainer... (jeg er breeder, så må vel kjøpe inn). Jeg er også trestjernes breeeder, men aptitude kommer jo på kullene på dag 4? Eller er det bare på eksisterende kull? Det virker jo passe teit det og, at man skal trenge det på kull laget i morgen, men ikke kull laget i går, liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg er også trestjernes breeeder, men aptitude kommer jo på kullene på dag 4? Eller er det bare på eksisterende kull? Det virker jo passe teit det og, at man skal trenge det på kull laget i morgen, men ikke kull laget i går, liksom Tror nok bare det er de kullene som allerede var født som er testet ja, fremtidige kull må du teste selv...men synes det er litt teit at man må bruke brosjyrer, at det ikke holder med gentesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Trokke på deg @2ne I morgen får jeg mer kennelplass!!! Weeee!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Bleh, jeg henger ikke med i det hele tatt. Lite fristende å lese seg opp nå når jeg skal låse hundene i mange dager. Jaja, får lese meg opp på hva som har skjedd når jeg kommer tilbake istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Kullet mitt som var under fire dager var ikke testet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Kullet mitt som var under fire dager var ikke testet. Men kull kan ikke testes før de er fire dager gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts