Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg synes det er så rart at valper med f.eks 12HH bare har 3 good og 1 exc, mens valper med 8HH kan ha exc på 3 og good på 1? Så da lønner det seg å telle HH istedenfor å se på hofteresultatene osv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg synes det er så rart at valper med f.eks 12HH bare har 3 good og 1 exc, mens valper med 8HH kan ha exc på 3 og good på 1? Så da lønner det seg å telle HH istedenfor å se på hofteresultatene osv da? Ja, du må alltid se på H og hvorhen de står i forhold til partners. Man skal jo prøve å få bare HH, som da vil gi bare E. Ja, om det er helsa som er viktigst Jeg er dum nok til å prøve meg på både helse og farge jeg *sukk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Disse valpene har jeg for salg, og jeg er sånn useriøs oppdretter som bare avler jeg men ble ikke så altfor ille altså de er ikke leveringsklare enda, men nå er jeg på level 4 så da kan jeg selge og kjøpe av andre http://www.furry-paws.com/litter/pup/130612/732158 http://www.furry-paws.com/litter/pup/131767/738766 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg måtte inn i annen nettleser for å oppdatere! TUNGVINDT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Ja, du må alltid se på H og hvorhen de står i forhold til partners. Man skal jo prøve å få bare HH, som da vil gi bare E. Ja, om det er helsa som er viktigst Jeg er dum nok til å prøve meg på både helse og farge jeg *sukk* Jeg tar helse først tror jeg, også skal jeg prøve å avle farger etterhvert hos salukiene. Var fristet til å blande inn en veldig god dalmatiner, men han var helt hvit, så hadde sikkert angret meg senere Jeg har beholdt helt feil valper ser jeg nå, etter å ha telt over HH'er... og den jeg kjøpte brukt var ikke så god som jeg trodde selv om den var EEEE. Men har fått tak i en hannhund med 17HH, så det går fremover Må bli kvitt noen av avlstispene mine og som bare har 4HH og rundt der... Noen andre her som holder på med dalmatinere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg tar helse først tror jeg, også skal jeg prøve å avle farger etterhvert hos salukiene. Var fristet til å blande inn en veldig god dalmatiner, men han var helt hvit, så hadde sikkert angret meg senere Jeg har beholdt helt feil valper ser jeg nå, etter å ha telt over HH'er... og den jeg kjøpte brukt var ikke så god som jeg trodde selv om den var EEEE. Men har fått tak i en hannhund med 17HH, så det går fremover Må bli kvitt noen av avlstispene mine og som bare har 4HH og rundt der... Noen andre her som holder på med dalmatinere? Jeg vurderer å skaffe meg en dalmatiner eller to etter hvert, men har litt kjøpestopp fram til de hundene jeg allerede har har gått opp noen lvl. Veldig greit å ha mest bedlington terriere kjenner jeg, der er det lite fargeavl å ta hensyn til. Og så begynner jeg å bli glad for at jeg har såpass mange av dem, når jeg ser hva som ellers ligger ute til avl/salg av rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Skal jeg lage en sonenguild der? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Uæææ, hvilken skal jeg beholde? Den med mest HH eller den med minst hh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Disse valpene har jeg for salg, og jeg er sånn useriøs oppdretter som bare avler jeg men ble ikke så altfor ille altså de er ikke leveringsklare enda, men nå er jeg på level 4 så da kan jeg selge og kjøpe av andre http://www.furry-paws.com/litter/pup/130612/732158http://www.furry-paws.com/litter/pup/131767/738766 Hum, må tenke litt og titte litt! Måtte rejecte budet ditt, noen andre var først sowwy (og hadde bedre bud ) . Men i den andre kennelen har jeg snart flere valper til salgs, og de tror jeg blir bedre. Venter bare på å levle opp sånn at jeg kan få venner der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Hum, må tenke litt og titte litt! Måtte rejecte budet ditt, noen andre var først sowwy (og hadde bedre bud ) . Men i den andre kennelen har jeg snart flere valper til salgs, og de tror jeg blir bedre. Venter bare på å levle opp sånn at jeg kan få venner der også. Haha, går bra hva heter den andre kennelen din da? ..................................................... Men, hvilket sånn agi, stm eller annen forkortelse er det som gir best på utstilling? Så og si alle de jeg har funker fint til agility, gjeting blan annet, men ikke noe særlig på utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Haha, går bra hva heter den andre kennelen din da? ..................................................... Men, hvilket sånn agi, stm eller annen forkortelse er det som gir best på utstilling? Så og si alle de jeg har funker fint til agility, gjeting blan annet, men ikke noe særlig på utstilling #1092028 Men er bare level 2 enda da, så kan ikke ha noen venner Men der er jeg litt strengere til helse, så bør bli bedre valper der håper jeg. Også skjønte jeg det sånn at man kunne overføre hunder mellom kenneler når man er høyt nok level, og det er planen min, samle alle godhundene et sted 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Link: http://www.furry-paws.com/guild/view/66717 Jeg satte oss som random. Vi passet liksom ikke som hunder, men kunne jo gått som fanclub. Så meld dere inn! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Joina guildgreia Men altså blææææ. Kelpiekullet mitt ble jo bare dritt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Har blitt med med begge kennelene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg vurderer å skaffe meg en dalmatiner eller to etter hvert, men har litt kjøpestopp fram til de hundene jeg allerede har har gått opp noen lvl. Veldig greit å ha mest bedlington terriere kjenner jeg, der er det lite fargeavl å ta hensyn til. Og så begynner jeg å bli glad for at jeg har såpass mange av dem, når jeg ser hva som ellers ligger ute til avl/salg av rasen. Du kan kjøpe av meg etterhvert da, tror jeg får noen ganske så bra kull etterhvert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Link: http://www.furry-paws.com/guild/view/66717 Jeg satte oss som random. Vi passet liksom ikke som hunder, men kunne jo gått som fanclub. Så meld dere inn! Jeg er med men hva er greia med det? Jeg er litt blond på snne ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Vi kan jo lage en tråd for de som søker hann til sin tispe og motsatt? Edit: Og en tråd for de som søker avlspartner til en rase eller flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Prøver meg litt frem med belger- og eurasieroppdrett #1091485 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Noen som har en bra sheltie til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/guild/view/66717/post/37837 Laget en tråd der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Haha, går bra hva heter den andre kennelen din da? ..................................................... Men, hvilket sånn agi, stm eller annen forkortelse er det som gir best på utstilling? Så og si alle de jeg har funker fint til agility, gjeting blan annet, men ikke noe særlig på utstilling Det står listet på hver disiplin hva som er viktige stats. For utstilling er det Charisma. De to andre statsene tror jeg er strength og stamina, hvis jeg husker riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Åhhh, jeg irriterer meg grønn over de stygge flerfargede pudlene og fargene i alle nyanser. Jeg vil ha sølvpudler, brune, røde, aprikose, hvite og svarte pudler, og det eneste jeg får tak i er stålblå og hvite pudler + alle de flerfargede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 kan jeg genteste hele valpekull? såfall hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Å herregud dette spilte jeg for ørten-fjørten år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 kan jeg genteste hele valpekull? såfall hvordan? Finn en klinikk med rimligst pris, også velger du litters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts