MegaMarie Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Takk for tips! Men da tenker jeg å jobbe for alt på en gang Det blir et langvarig prosjekt, men kanskje det blir det som holder meg gående i spillet. Akkurat nå teller jeg veldig ned til neste hund skal parres Men en dag kommer jeg til å ha alt for mange som skal parres samtidig Slik går det når jeg skaffet meg masse hunder på en og samme tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 @tulip har du tips til hvordan hundene skal gjøre det best mulig i konk? Jeg har lært om genetikken og sånn nå, men jeg får liksom ikke konk til å gå opp sånn at hundene mine gjør det best mulig. Må jeg faktisk manuelt entre dem alle sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 @tulip har du tips til hvordan hundene skal gjøre det best mulig i konk? Jeg har lært om genetikken og sånn nå, men jeg får liksom ikke konk til å gå opp sånn at hundene mine gjør det best mulig. Må jeg faktisk manuelt entre dem alle sammen? Har skrevet om det før i tråden, mulig du kan prøve å søke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Skal sjekke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 @MissHeike Kanskje jeg vil kjøpe en BC av deg etterhvert Virker som en gøy rase! Jeg liker raser med mye farge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 (endret) @MissHeike Kanskje jeg vil kjøpe en BC av deg etterhvert Virker som en gøy rase! Jeg liker raser med mye farge Det skal du gjerne BC er veldig morsomme å lære seg om genetikken og hvordan få frem de forskjellige fargene og for å forstå agouti genet ordentlig. Hadde prosjekt avl på dem tidligere i sommer og det lærte meg mye selv om av og til kom det noen skikkelig rare noen som jeg ikke forventet meg, hehehe Men det var gøy. Alaskan Husky har jo fler farger så de er også morsomme. Edit: mens jeg leter etter tulip sin forklaring av hvordan konkurrere best mulig med hundene så skumleser jeg litt - veldig morsomt å lese den totale forvirringen da den oppdateringa med høyere levels og aptitude og slik kom, hehehe Endret 26. August 2014 av MissHeike 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Haha, jeg har lest gjennom hele tråden de siste dagene. Jeg lo mest av da vi drev å sendte rundt en hund som ikke skulle selges videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Har hatt planer om å lese hele for å plukke opp tips og sånn, men bare kommet til side 48 xD Har for mye å gjøre iløpet av dagen, jeg skylder på Keiron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Haha, det tok en god del dager for å si det slik. Scrollet over all skrytingen og reklamen om kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Første Border Collie av eget oppdrett på level 71, hun er også ranket som #11 for rasen, noe jeg syns er veldig morsomt i og med at det er så mange av rasen i spillet 92 dager gammel er hun James the Fuzzy Boots Corollary Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiremor Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Da har jeg opprettet konto... Skjønner ikke så mye enda men trykker nå litt her og der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Da har jeg sendt @2ne en breeding request Endelig blir det kull igjen! Puh, ventet lenge nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Da har jeg sendt @2ne en breeding request Endelig blir det kull igjen! Puh, ventet lenge nå Og 2ne har godtatt forespørselen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Høyeste level på egen hund er 73 Jeg henger etter, men nå skjer det ting her Må låse mesteparten av kennelen for uka da jeg har ett tegneoppdrag som må fullføres før ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Kan ikke alle soniser stemme på nr 5, lilla med rosa prikker??? http://www.furry-paws.com/forum/topic/100766 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Kan ikke alle soniser stemme på nr 5, lilla med rosa prikker??? http://www.furry-paws.com/forum/topic/100766 oooh, så vakker den vil bli med den fargen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Kom igjen da, så kjedelige dere er! En ulv som er lilla og har rosa prikker da mye artigere å samle på enn en med kjedelige naturlige farger? Husk at dere kan stemme en gang pr konto dere har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Guri det var moro i dag da beste tispa mi dobbel levlet! Level 77 nå på dag 99. Kjempe glad. Men jeg har ingen blå hanne å bruke på henne Må vel vente til ene hannen fra min egen linje er gammel nok og så ha Svart og hvit med røde points en generasjon før jeg får Blått med sølv points igjen. Har nok lilla hunder, så vil nødig bruke isabella hannen min som er gammel nok. Om noen har en god blå hanne så rop gjerne ut Kan vente litt på han men ikke så alt for lenge, helst ikke mindre enn 1.150x MP på han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Nå har jeg åpnet kontoen min igjen. Jeg henger laaangt etter, men får bare begynne å jobbe. Mistet totalt lysten til å spille for første gang siden de endret fra beta versjonen, men nå er jeg klar igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbister Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Har de laget andre pelsversjoner enda? Har "mista" passordene og orker ikke lete de frem bare for å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 haha.. På groenendael hall of fame er det bare hunder fra @tulip og meg på lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 http://www.furry-paws.com/kennel/index/526188 Har lagt ut en del av hundene mine for salgs. Gode hunder. Tror alle er 24HH og de fleste er lala. Saluki, Whippet og Aussie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Flere som opplever at show scriptet ikke kjører som det skal på natta/morgenen? Innmari irriterende... Pleier å kunne gå inn rundt 8 for å ordne, men i dag er det fortsatt ikke ferdig kjørt nå kl 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Jeg har falt helt av. Heldigvis har jeg låst dyrene, så det er ingen krise. Men må komme meg i gang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 I dag og i går er det helt kaos. Blanke sider,ingen levler ingen penger og alle kullene er blanke så de får jeg ikke gjort noe med Dritkjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts