MissHeike Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Jeg har mallevalper nå og En av tispene legges ut for salg når jeg har aptitude-testa de også, så sant ikke en av hannene blir solgt først Men ja, da følger du med på dag 4 og sender en melding om hvem du vil ha, så kan jeg legge ut den ene til salg for deg Hvilke Terv kull skal jeg følge med på da? Kan være jeg glemmer det, holder på med ett tegneoppdrag som tar veldig mye av tiden min så Men skal prøve å følge med. Jeg har inntakstopp på maller nå da Begynte plutselig å bli mange av dem Jeg som bare hadde 3 for noen dager siden, hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 men skjønner ikke hvorfor den er ¨tredje most accomplished med på hundrede og ettellerannet på "overall ranking"? Hva er forskjellen på alle de listene? Overall ranking er sammenlignet med alle hunder i sporten, og da er det EXP som gjelder (man kan feks få BOS). EXP gjelder for best of breed også. Så kommer accomplished som gjelder antall 1 plasser, alle raser og alle sporter. Hall of Fame er mest EXP på retired hund alle raser/sporter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Hvilke Terv kull skal jeg følge med på da? Kan være jeg glemmer det, holder på med ett tegneoppdrag som tar veldig mye av tiden min så Men skal prøve å følge med. Jeg har inntakstopp på maller nå da Begynte plutselig å bli mange av dem Jeg som bare hadde 3 for noen dager siden, hihi. W-kullet, du skulle jo ha terv-hann? hehe Jeg har lite maller jeg, plutselig, bare 14 igjen. Har bare 15 groenendael, 15 CC og 12 storpudler også Men jeg har fortsatt 22 terver.. Målet er å være under 20 med de også, sånn etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 W-kullet, du skulle jo ha terv-hann? hehe Jeg har lite maller jeg, plutselig, bare 14 igjen. Har bare 15 groenendael, 15 CC og 12 storpudler også Men jeg har fortsatt 22 terver.. Målet er å være under 20 med de også, sånn etterhvert Ja, skal ha terv-hann Skal følge med på det, takk. Jeg har litt høyt antall på enkelte raser, men begynt å være mer kritisk, MÅ ikke lengre beholde fra alle kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 @Michellus : http://www.furry-paws.com/litter/view/490120 Jeg måtte låse kullet litt og dermed fjerne budet ditt. Men nå kan du by igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Ja, skal ha terv-hann Skal følge med på det, takk. Jeg har litt høyt antall på enkelte raser, men begynt å være mer kritisk, MÅ ikke lengre beholde fra alle kull Jeg har et terv-kull fra i dag også der det er to hanner med 24HH 4xIntelligence og begge er lala, som jeg tenkte jeg skulle se hvem av de jeg skulle beholde etter aptitude-testen, om du vil ha en av de. Det er flere 24HH hanner der, men de har en strength-stat og 3 intelligence, så jeg vil ikke ha de Ja, også har jeg tervtisper til salg da Ingen røde enda, @Michellus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 http://www.furry-paws.com/litter/pup/500020/2958235 er Silver BC sjeldent? Har ikke sett det før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 http://www.furry-paws.com/litter/pup/500020/2958235 er Silver BC sjeldent? Har ikke sett det før. Ville ikke sagt de var sjeldne, har hatt flere og de dukker opp titt og stadig. Men kuttet ut med dem når jeg var litt ferskere ettersom de ofte gav sort, gengreierne gidder jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 @ToneS @2ne Elsker at dere tenker på meg And bid I have Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 *klipp* Nå er W-kullet 4 dager gamle og aptitude-testa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Dere som bruker halsbånd fra Fameshoppen fremfor Designer halsbånd på level 60: Hvor mange stats mister de når dere bytter? Eller for å spørre på en annen måte,hvor mange stats går de i pluss i forhold ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 @2ne kan jeg kjøpe http://www.furry-paws.com/litter/pup/498895/2951268 han her? Hvor mye skal du ha for han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 @2ne kan jeg kjøpe http://www.furry-paws.com/litter/pup/498895/2951268 han her? Hvor mye skal du ha for han? Klart du kan Bare legg inn et bud du, så godkjenner jeg, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Klart du kan Bare legg inn et bud du, så godkjenner jeg, jeg Okay, men det er lov å rope ut om det var alt for lavt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Dere som bruker halsbånd fra Fameshoppen fremfor Designer halsbånd på level 60: Hvor mange stats mister de når dere bytter? Eller for å spørre på en annen måte,hvor mange stats går de i pluss i forhold ? WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] lost -280 Intelligence. You give the Superior Designer Collar to WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int]. He pants happily. While WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] does not exactly understand the significance of the item, he is glad for the attention all the same. WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Agility! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Charisma! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Intelligence! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Speed! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Stamina! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Strength! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 og level 50 lenke (dobbelposter, for er redd formateringen forsvinner om jeg redigerer.) You remove the Patterned White Leash from WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha]. The Patterned White Leash is so worn that you cannot use it anymore and is tossed into the trash. WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] lost -220 Charisma. You give the Superior Designer Leash to WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha]. He pants happily. While WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] does not exactly understand the significance of the item, he is glad for the attention all the same. WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Agility! WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Charisma! WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Intelligence! WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Speed! WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Stamina! WCSh NP Gan's Refined Spectrox [24HH lala 4cha] gained +170 Strength! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] lost -280 Intelligence. You give the Superior Designer Collar to WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int]. He pants happily. While WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] does not exactly understand the significance of the item, he is glad for the attention all the same. WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Agility! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Charisma! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Intelligence! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Speed! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Stamina! WCHT Gan's Great Tomb of the Cybermen [20HH lala 4int] gained +250 Strength! Så de mister bare stats i èn "greie"? Takk forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Så de mister bare stats i èn "greie"? Takk forresten Ja de mister bare litt stats fra det båndet de hadde på før (men er jo bare 30), også får de masse fra de alle andre statsene i steden, så vil tro det lønner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Level 75 Håper og tror han ender på 78 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Nå er jeg på god glid på hoved kennelen, låst de to andre da jeg vil fokusere på de rasene jeg har på hovedkennelen. Og med den aptitude test boka så er det ikke så farlig med den ene kontoen som er trainer men som mangler level for å kunne lage de Har også opparbeidet en fin plan for alle hundene som går som smurt nå, og håper jeg klarer å få noen 24HH BC'er i neste generasjon, dette blir fra store bought linjen min som jeg ikke har blandet noen andre sine hunder inn i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Level 75 Håper og tror han ender på 78 Grattis! Jeg er ikke på 70 engang enda, henger litt etter nå, hadde hundene låst alt for lenge... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Grattis! Jeg er ikke på 70 engang enda, henger litt etter nå, hadde hundene låst alt for lenge... De levler fort vettu, når du bare kommer igang Jeg tror faktisk ikke noen av mine havner under 70 mere, de yngste har mye høyere MP enn de som levler 70+ nå. Jeg x fingrene for at jeg faktisk får MP på 500 på et kull i nær fræmtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 De levler fort vettu, når du bare kommer igang Jeg tror faktisk ikke noen av mine havner under 70 mere, de yngste har mye høyere MP enn de som levler 70+ nå. Jeg x fingrene for at jeg faktisk får MP på 500 på et kull i nær fræmtid Jeg har på en måte mistet litt feeilingen på spiller, før visste jeg akkurat hva en bra MP er, kunne se for meg hvor hundene havnet til slutt osv, men nå har jeg liksom ingen følelse for det lenger, klarer ikke venne meg til det bare Men kommer seg vel, skal iallefall ha alle låst opp til påskeferien, så må det bli en ukes pause igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg har på en måte mistet litt feeilingen på spiller, før visste jeg akkurat hva en bra MP er, kunne se for meg hvor hundene havnet til slutt osv, men nå har jeg liksom ingen følelse for det lenger, klarer ikke venne meg til det bare Men kommer seg vel, skal iallefall ha alle låst opp til påskeferien, så må det bli en ukes pause igjen. Du kommer fort inn i det igjen Du må ikke la skole og bilkjøring ta over for FP tid vøtt! Ellers, rundt level 65 på dag 88 er bra, over det er knall. MP min 400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Haha ja men alt jeg vil er å kjøre bil nå, det er så gøy! Nå klarer jeg både å styre med en hånd, synge, og samtidig holde meg på veien! Herregud... level 65 på dag 88... lang i fra jeg iallefall, level 60 på dag 89 Men nye hunder har iallefall 1.450x mp, så da er det ikke så ille. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts