Nirm Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Fått bud på 3000 på en valp fra et kull med level 56 x 59 foreldre. Sa at jeg ikke solgte de så billig, med det skjønte ikke vedkommende, fordi h*n bød jo mer enn "pet home" prisen tross alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jepp, jeg også Vedkommede synte til og med tydeligvis at det var en veldig god pris og kunne ikke skjønne at jeg sa nei Så da fikk jeg høre at jeg var en "greedy puppymill breeder" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jeg gidder ikke å fortelle de hvorfor de ikke får kjøpe jeg, jeg bare avviser bud jeg syns er for lave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Vips så fikk jeg en god del doble levlinger på høyt levla hunder i dag. Nye greier dette skjønner jeg etter å ha hatt kontoen låst en stund. Og hva er greiene med å melde på og få på enkelt hunder at de "ikke gjor det så bra i dag" alt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jeg gidder ikke å fortelle de hvorfor de ikke får kjøpe jeg, jeg bare avviser bud jeg syns er for lave Det gjør som regel jeg også, men når de sender mail og lurer på hvorfor så hender det jeg er i det generøse hjørnet og forteller hvorfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Fikk en til WCSh Gan's Adipose [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual. Men ingen andre veien? noen som har fått det? Eller er det bare dårlige prestasjoner som kan komme, og ikke ekstra gode? NÅ har jeg registrert det positivt i denne settingen også. Så langt på to hunder idag.AH GCFl Shmi Ingenious Line Dancing is completely focused today and overcame every challenge like a champ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 NÅ har jeg registrert det positivt i denne settingen også. Så langt på to hunder idag.AH GCFl Shmi Ingenious Line Dancing is completely focused today and overcame every challenge like a champ! Fikk bare to negative i dag og jeg, ikke noe grønt men da finnes det iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Er det noen som har en salukihannhund med stm? Level er ikke så farlig, men bør være 24HH til denne http://www.furry-paws.com/dog/index/756934 Fikk jeg og! MM Gan's Gallifrey Falls No More [23HH lala 4cha Bb] is completely focused today and overcame every challenge like a champ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 http://www.furry-paws.com/casso/election/12 stem på meg som terrier-gruppe president for mars!! hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Gå inn på denne linken http://www.furry-paws.com/news/promo og så skriver dere furry-paws-is-liked i feltet, så får dere denne 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Men den applitude tingen. Med tanke på avl. Blir disse ganske random, eller kan man avle seg mot visse sporter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jada, man skal klare å avle seg til ønsket sport. Hver hund har fire genpar (tilsammen 8 alleler) som kan fylles opp. Det er ikke helt avslørt hvordan dette skal fungere, men man kan tenke seg noe slikt: Har hunden din feks 4 sporter nevnt i aptitudelinja, har den fire tomme alleler. Om man feks ønsker agility, avler man den hunden mot en annen som også har agility. Vips, kan man få dobbel agility på et genpar, eller to genpar med et agilityallel. Hvilken rekkefølge som er sterkest, om de er like sterke osv er det ikke opplyst om ennå. Men det merkes iallefall godt at valpen har aptitude i en sport, istedenfor bare 50% trent første gangen, blir den 90% trent. Dvs at den er fulltrent første dagen, og får 100% treningsboost i 5 dager før den konk. Kjempefordel i forhold til en valp i samme sport som IKKE har den aptituden, iom at statene på den første valpen er mye høyere EDIT: Man ser det på voksne som har aptitude i sporten sin også, de kommer fortere opp i 100% trening etter levling, de dobbeltlevler oftere (før hadde jeg en og anna hund som gjorde det, nå har jeg minst fem på hver konto daglig) og jeg er bombesikker på at med oppgraderinga vil flere havne på rundt level 75 i denne omgangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Men vil det lønne seg å ha mange eller få aptitude? Om dere skjønner hva jeg mener? Hvis jeg f.eks sikter mot å ha show på kineserene mine, vil det lønne selvsagt lønne seg å ha show som aptitude, men vil det lønne seg at de har 4-5 andre sporter i tillegg, eller bør man prøve å få færrest mulig aptituder om man spesialiserer seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Men vil det lønne seg å ha mange eller få aptitude? Om dere skjønner hva jeg mener? Hvis jeg f.eks sikter mot å ha show på kineserene mine, vil det lønne selvsagt lønne seg å ha show som aptitude, men vil det lønne seg at de har 4-5 andre sporter i tillegg, eller bør man prøve å få færrest mulig aptituder om man spesialiserer seg? Jeg vil tro det lønnes å prøve å bare ha en sport, dvs 8 alleler i feks show. Da vil jo avkomma alltid få 4show fra hver forelder. Blir litt som med stats. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 24HH lala 4cha Border Collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jeg vil tro det lønnes å prøve å bare ha en sport, dvs 8 alleler i feks show. Da vil jo avkomma alltid få 4show fra hver forelder. Blir litt som med stats. Men hvordan veit man at de har 4 show aptituder og ikke bare 1 showaptitude og resten tomme? Bare for å spørre teit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Men hvordan veit man at de har 4 show aptituder og ikke bare 1 showaptitude og resten tomme? Bare for å spørre teit Næ, jeg tipper at det vil stå 8 show etter hverandre? De tomme har jo ikke noe navn, såeh... Hvordan rekkefølgen er osv aner jeg ikke noe om, men jeg har noen kull på gang som jeg skal lage noen omvendte punnet squares på og se om jeg klarer å finne rekkefølgen på allelene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Hvorfor er de schæferne som har ren isabella eller blått alltid de som har agiagi eller chacha? Prøver å avle det vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Hadde helt glemt å hente pengene for konkurranser og valper, plutselig veldig-mangemillionær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fler enn meg som ikke kommer inn på fp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fler enn meg som ikke kommer inn på fp? Ja, jeg kommer heller ikke inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Ja, jeg kommer heller ikke inn. Er vel ennå en oppgradering på gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Er vel ennå en oppgradering på gang... Jeg kom inn nå da, så da er de kanskje ferdige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Kjøper dere lenker og halsbånd i fameshoppen når hunder når 60 og videre oppover? Eller går dere for de som er kjøpt i den vanlige butikken bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Det har ikke jeg gjort, fordi jeg hadde helt glemt at man kunne. Vet ikke hvor mye poeng det er i det jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts