Nirm Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Alle de gode sportshundene mine er pensjonerte nå. Så da har jeg "bare" BIR mudien min igjen... Ikke noe jeg skal avle på videre, men må jo beholde henne for achivements. Og så er jeg SLØV til å huske å dobbelttrene hunder, så jeg har glemt en hel haug av de... Men men. De overlever nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Hihi og hihi !! Ta en titt på kullene mine, kanskje du finner noe du trenger der? Ikke topp HH, men de har gode stats. http://www.furry-paws.com/litter/pup/213244/1218243 hva tenker du å ta for denne? Og denne? http://www.furry-paws.com/litter/pup/213244/1218243 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 http://www.furry-paws.com/litter/pup/213244/1218243 hva tenker du å ta for denne? Og denne? http://www.furry-paws.com/litter/pup/213244/1218243 Hannen 100k og tispa 80k. Har også lagt ut en 17HH tispe i et annet kull, så nå at jeg hadde glemt henne 50k for henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 BOB Dogo :D 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 BOB mudi. 13ende gangen hun vant det. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 BOB mudi. 13ende gangen hun vant det. Heldig du er! Min gikk fra 13 til 1 til 13 igjen... Mistenker at hundene som dytta henne ned har vært låste mens de venta på at partner skulle levle opp.... (jeg har låst en hel del tisper selv i går og idag, nettopp fordi passende partnere er aaaaaaaaaaltfor unge ennå ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Ingen BOB for meg men jeg SKAL rule dalmatinertoppen en vakker dag altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Heldig du er! Min gikk fra 13 til 1 til 13 igjen... Mistenker at hundene som dytta henne ned har vært låste mens de venta på at partner skulle levle opp.... (jeg har låst en hel del tisper selv i går og idag, nettopp fordi passende partnere er aaaaaaaaaaltfor unge ennå ) Blir som i virkeligheten. Fordel å velge raser som ikke har så mange gode hunder i seg. Schäfer og BCene mine er laaaaaangt unna å klare å karre til seg BIR.... Under den "history" delen på kennelen, burde det vært en egen fane med achivements. Slik at man fikk opp alle achivementsene som kennelen hadde fått (40 x BIR Dalmatiner, 14 x Beste show hund etc). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 synd jeg solgte den som er #1 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 synd jeg solgte den som er #1 da Men ditt oppdrett i det minste da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Ja det er sant Oj... synes nettopp jeg begynte å spille dette jeg...men når det er egenoppdrettede hunder som ruler i toppen begynner det jo å bli noen dager siden ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Under den "history" delen på kennelen, burde det vært en egen fane med achivements. Slik at man fikk opp alle achivementsene som kennelen hadde fått (40 x BIR Dalmatiner, 14 x Beste show hund etc). Skriv det i fanen about me elns, jeg har satt det der iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Skriv det i fanen about me elns, jeg har satt det der iallefall Smart du. Edit: Da ble det 28 x BOB Mudi 12 x 1st Show 3 x 1st Schützhund 1 x 1st Herding 1 x 1st Obedience 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Det skal jeg og gjøre! Har bare en hund å skryte av hittil da 7 x BOB Dogo Argentino 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hvor nerdy er vi på en skala fra 1 til 10? Svar: 11 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hvor nerdy er vi på en skala fra 1 til 10? Svar: 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Emmm jeg fikk akkurat nå lyst på begynne lage sølvfarget GSD og jeg TRENGER ha ett kull i det minste, så Ganzie har fått en forespørsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 5 nye hunder i går. Tre til nå. ?Men endelig er det noen kull å lage. Fordøyd med 2 24HH kull og tre andre med ex på alt. ? Det går fremover! Men belgere er vanskelig synes jeg. Får jo ikke kjøpt inn noen knallhunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Ja sorry dobbel, men får ikke redigert via tlf. Ønsker meg forresten svart/grå/blå schafer - hvis noen lager noen. Min 15HH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Ja sorry dobbel, men får ikke redigert via tlf. Ønsker meg forresten svart/grå/blå schafer - hvis noen lager noen. Min 15HH Jeg selger bærere av blå, sjokolade, svart, isabella og krem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Jeg selger bærere av blå, sjokolade, svart, isabella og krem.supert! Men jeg er blåst på genetikk. Hva slags hunder bør de blandes med, for å få frem fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiracita Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Hvordan holder dere egentlig styr på alt ? Hvem som er parret med hvem osv .. Er på utkikk etter en grei måte å gjøre det på slik at en holder oversikten. Blir jo endel hunder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 supert! Men jeg er blåst på genetikk. Hva slags hunder bør de blandes med, for å få frem fargen? De må blandes med hunder som er, eller som er bærere av fargen. Om du vil ha sjokolade må du f.eks blande 2 hunde som er Bb siden bb er sjokolade og bærer er Bb. Skal du ha helfarget så må den være aa (svart) eller i det minste bære svart, for da vil neste generasjon kunne bli ensfarget. Jeg har flere prosjekter på gang, og mange av mine hunder kommer til å gi meg ensfargede sjokolade, blå og isabella i neste generasjon. (jeg er elendig til å forklare, Nirm eller Tulip bør gjøre det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 5 nye hunder i går. Tre til nå. Men endelig er det noen kull å lage. Fordøyd med 2 24HH kull og tre andre med ex på alt. Det går fremover! Men belgere er vanskelig synes jeg. Får jo ikke kjøpt inn noen knallhunder. Belger er vanskelig... De som sitter på gode hunder vil ikke dele. Men, mine begynner å komme seg, fikk en 16HH 0hh lla hanne i ett kull nå, og har en 18HH 1hh lala "junior"-tispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Belger er vanskelig... De som sitter på gode hunder vil ikke dele. Men, mine begynner å komme seg, fikk en 16HH 0hh lla hanne i ett kull nå, og har en 18HH 1hh lala "junior"-tispe Groenendael er vanskelig. Jeg har ganske brukbare maller og terver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts