Guest Jonna Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Har ett kull med fine Labbiser til salgs. Flere EEEE. Beholder bare en selv. Siter
MegaMarie Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Huhhhr. Beholde tispe med: Total HH Count 13 Total Hh Count 11 Total hh Count 0 Total H Count 37 Total h Count 11 Overall Quality Great (88.54%) Eller hannhund med: Total HH Count 16 Total Hh Count 7 Total hh Count 1 Total H Count 39 Total h Count 9 Overall Quality Great (88.54%) Heller mest mot hannen, han har jo færresten h'er totalt, selv om han har en hh.. Eller tenker jeg feil? Tispen har jo 0 hh, hannhunden har 1 hh. Mens som du sier, hannhunden har færre h'er totalt. Men tilsammen har de lik kvalitet, så jeg sier du går for den du har mest bruk for. Har du mest bruk for en tispe så velger du tispen, mangler du derimot gode hannhunder, velger du hannhunden. Siter
Nirm Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Jeg har klart genetikkspillet. Ikke på hovedkontoen min da, men jeg skal da få gjort det der også etter hvert. 4 Siter
ToneS Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Mektig imponert! Jeg klarte 4 på rad *stolt*! Men det var bare flaks Siter
Krilo Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 (endret) kult, nå fikk akkurat den ene hannen min forespørsel om parring, av en ikke sonen bruker (tror jeg ihvertfall). sa ja jeg, uten å sjekke ut helsa på tispa jaja, godt det bare er et spill edit: kan hannen parres så mye du vil, eller mister de kvalitet eller noe etterhvert? Endret 14. Januar 2013 av Krilo Siter
LinL Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Jippi! Klarte lage to blå tisper. Er flere bærere der også om noen er intressert: http://www.furry-paws.com/litter/view/143527 Åh, jeg vil også ha blå ! Siter
Zitka Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Hermes: valpen din har blitt født! Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Huhhhr. Beholde tispe med: Total HH Count 13 Total Hh Count 11 Total hh Count 0 Total H Count 37 Total h Count 11 Overall Quality Great (88.54%) Eller hannhund med: Total HH Count 16 Total Hh Count 7 Total hh Count 1 Total H Count 39 Total h Count 9 Overall Quality Great (88.54%) Heller mest mot hannen, han har jo færresten h'er totalt, selv om han har en hh.. Eller tenker jeg feil? Jeg hadde og sett på hvor mange valper tispen kan få jeg, om hun er lala eller ll liksom. Samme med hannen egentlig. Jeg lar det avgjøre jeg, heller lala med dårligere kvalitet enn litt bedre kvalitet og ll. Det er visst sånn at de blir dårligere (gir dårligere kvalitet) etter kull 2, men vet ikke hvordan det utspiller seg, har ikke kommet så langt Hæ? Hvorfor det? Det har jeg ikke sett at det står om noe sted... Eh, dumt spm, men kan man avle på ei tispe "så mange ganger man vil" (med unntak av ikke hver bidige dag)? Det tar 12 dager tror jeg før hun kommer seg etter fødselen. Men ja. Siter
Gjest Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 kult, nå fikk akkurat den ene hannen min forespørsel om parring, av en ikke sonen bruker (tror jeg ihvertfall). sa ja jeg, uten å sjekke ut helsa på tispa jaja, godt det bare er et spill edit: kan hannen parres så mye du vil, eller mister de kvalitet eller noe etterhvert? Hannen kan parres så lenge den har tilgjengelige parringer (den "tjener" en ny hver dag, opp til et bestemt tall), og det er bare tisper som går ned i kvalitet etter to parringer. Hæ? Hvorfor det? Det har jeg ikke sett at det står om noe sted... Det tar 12 dager tror jeg før hun kommer seg etter fødselen. Men ja. For å holde antall hunder i spillet nede, visstnok. Det står litt om det i noen av de nyhetspostene, bl.a er det nevnt i den øverste, tror jeg. Er visst en ganske ny greie. Siter
Iago Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Fikk ett toller kull i dag tidlig. Reservert de tre beste, hvis noen er interessert: http://www.furry-paws.com/litter/view/143991 Skal ikke beholde noen selv da jeg prøver å begrense meg på raser Har også to 16HH Toller tisper for salg (prisen kan diskuteres): http://www.furry-paws.com/dog/index/200758 http://www.furry-paws.com/dog/index/342878 Siter
Nirm Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Så lenge jeg har spilt, så har det vært 12 dager mellom hver gang en tispe kan ha valper. Men det er nytt at en hannhund kan bare ha et visst antall kull per dag. Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Men jeg skjønner ikke helt hvordan kvaliteten kan bli dårligere? Hvis begge foreldre er 24HH lala så blir jo alle avkommene det og, ergo 100%? Eller er det en annen type kvalitet? 1 Siter
Nirm Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Kvaliteten går på flere ting, og ikke bare genetikk. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Juhu, jeg har en blå silken windhound 1 Siter
HKB Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Begynte å spille.. husker ikke. er ikke så lenge siden og har ikke peiling på noe egentlig. Lagt til noen her som venner. #1091375 hvis noen vil legge meg til Siter
Zitka Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Har dalmatiner valp til salgs.. Hvis noen er intr.. Siter
Hermes Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Hermes: valpen din har blitt født! Kan ikke se at den er til salgs!! Siter
MegaMarie Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Haha, valpen du fikk av meg Hernes har en supermorsom farge. Den ser ut som en tiger. 1 Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Vi er sjette største guilden der nå. 7 Siter
Aymee Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Æææ, jeg er nødt til å enten få mindre kull, ELLER kunne beholde flere. Beste valpen har kjedelige farger, men jeg kan jo ikke velge en dårlige valp bare fordi fargekomboen hans høres ut som noen tok en fin dose sukker og syre samtidig, kan jeg vel? ("Brindle Cream Merle and White (Irish) with Blue Sable, Mask, and Ticking", hallo, det høres jo fantastisk ut.) 1 Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Vi er sjette største guilden der nå. Jeg lurer på hvor mye aktivitetsnivået gikk opp med etter at alle "våre" ble med Også lurer jeg på om noen kan hjelpe meg videre med slike tags? Altså, nå har jeg skaffet meg en og har link til den. Hva skal jeg lime inn og hvor? Skal den være på "User Tag", "Chat Tag" eller "Kennel Tag"? Siter
Zitka Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Kan ikke se at den er til salgs!! Nei, fordi du skal få velge hvem du vil ha og så legger jeg den ut Slik at det er kun du som får muligheten Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg lurer på hvor mye aktivitetsnivået gikk opp med etter at alle "våre" ble med Også lurer jeg på om noen kan hjelpe meg videre med slike tags? Altså, nå har jeg skaffet meg en og har link til den. Hva skal jeg lime inn og hvor? Skal den være på "User Tag", "Chat Tag" eller "Kennel Tag"? Jeg vil tippe at du skal ha den under "User tag". Om du har fått navnet ditt på den, og ikke kennel navnet? Siter
ToneS Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg vil tippe at du skal ha den under "User tag". Om du har fått navnet ditt på den, og ikke kennel navnet? Har ikke noe navn på den. Men hvordan legger jeg den inn? Siter
Nirm Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Har ikke noe navn på den. Men hvordan legger jeg den inn? Lime inn linkadressen på linja for "user tag". Jeg har avlet en cream mudi. Siter
Recommended Posts