Ganzie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Veldig gjerne ID 1091424 og 1092736 (Ganzie og GanzieII) Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Tar gjerne 1, 1091450 (kangerlussuaq) Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Jaaaatakk!#1091939 Siter
tulip Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Thanx, har overført noen kroner Siter
Aymee Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 De er etter foreldre som er høyt level. Hadde hunder på Beta kontoen min som jeg fikk parre. Gjør jo at jeg også har flere 24HH hunder, og bare har EEEE hunder (minus en, men hun er etter min første FP hund som gjorde det bra i sin tid, så det ble litt nostalgiparring. ) Ahah! Plutselig ga alt mening, haha Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Hvis du enda har en igjen blir jeg veldig glad for en til #1092375 Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Det der hadde jeg skikkelig dilla på for 6-7 år siden. Enda alt måtte gjøres manuelt da, og det tok sykt lang tid. Og brått gjenoppstod kennel Yellow Snow i 2013. Ups. Siter
ToneS Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Men jeg skal prøve å drive seriøs Jack Russel avl der da, om noen er interessert Også kommer jeg til å selge ridgebacken med tiden Igjen, hvis noen er interessert. Dette liker jeg! Jeg har to Jacker, mer til "hobby" bruk enn noe annet. Men hvis du vil være med på avlsprosjekt så er jeg med jeg! Siter
Aslan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 To lapphundvalper til salgs hvor det er mulig å kjøpe en av de, skal ikke ha noen selv, de er så like de jeg allerede har Gutten har HH 10, ikke strålende, men ok. http://www.furry-paws.com/litter/view/137761 Siter
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Dette liker jeg! Jeg har to Jacker, mer til "hobby" bruk enn noe annet. Men hvis du vil være med på avlsprosjekt så er jeg med jeg! Ja, det hadde vært supert! Jeg har en hannhund så langt. Men har funnet gode tisper man kan låne til avl. Spurt om å låne den ene, men tenker å ikke avle før min har levlet litt mer 4HH 15Hh 5hh GEGG ll. Ikke noe god hannhund egentlig, men jeg skal avle noe bra ut av han! Henriette: Send gjerne litt containere til meg også #1091679 Siter
Rocket Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 3 kontoer til nå. Driver hovedsaklig med Amstaff og Akita Inu Har jo avlet litt og sliter litt med å velge valp i et par kull.. Help anyone? Akita Inu, begge tisper, begge lla: Tispe 1: GEGG HH - 9 Hh - 11 hh - 4 Tispe 2: EEFG HH - 11 Hh - 8 hh - 5 Amstaff, begge hanner: Hann 1: Ll EEGE HH - 9 Hh - 13 hh - 3 Hann 2: lla GGEG HH - 8 Hh - 13 hh - 1 Ingen som har noen synspunkter? Siter
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Trenger flere FL tisper med god helse! Og jeg merker jeg har litt dårlig tålmodighet for dette her.. Men det er jo fryktelig gøy da Siter
Krilo Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Trenger FL tispe med mange HH er. Seriøst manko på det jo Har snublet over noen veldig gode hanner som er til salg, funderer litt på å kjøpe en.. Men den er dyr da.. Hmm... Og har ingen nesten gode tisper som kan avles på enda heller... Hmm.. Siter
Krilo Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har 100 vis av tomme conteinere, så om noen trenger så hyl ut så får jeg tømt "loftet" mitt:P Har du enda flere igjen? Om du har kunne jeg gjerne tenkt meg noen Krilo (#1092415) og Krilo (#1091507) Siter
Aslan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Trenger flere FL tisper med god helse! Og jeg merker jeg har litt dårlig tålmodighet for dette her.. Men det er jo fryktelig gøy da Trenger FL tispe med mange HH er. Seriøst manko på det jo Har snublet over noen veldig gode hanner som er til salg, funderer litt på å kjøpe en.. Men den er dyr da.. Hmm... Og har ingen nesten gode tisper som kan avles på enda heller... Hmm.. Har et par tisper med HH11 som er valper enda, pluss at jeg har noen hannhundvalper som også er bra, som jeg sammen håper kan lage noe som nærmer seg HH24 Men tiiid tar det ja. Nå gir jeg seriøst opp å kjøpe og håpe på det beste i alle fall, mine to hundekjøp i dag endte med HH1 og HH2 Edit: point being, etterhvert blir det kanskje noe bra på alle oss som vi kan lease til hverandre! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har fått to Silken Windhoundkull med 11-14 HH, EEEE og lala Beholder en tispe og hannhund selv, men kan sikkert lage flere kull om ikke lenge Siter
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Henriette: Jeg sier også gjerne ja takk til en container eller to, om du har fler #1091492 Siter
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Har funnet en dame med 23 og 24 hh corgier hun ville kvitte seg med. Håper jeg kan få kjøpe en :-D 1 Siter
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Har et par tisper med HH11 som er valper enda, pluss at jeg har noen hannhundvalper som også er bra, som jeg sammen håper kan lage noe som nærmer seg HH24 Men tiiid tar det ja. Nå gir jeg seriøst opp å kjøpe og håpe på det beste i alle fall, mine to hundekjøp i dag endte med HH1 og HH2 Edit: point being, etterhvert blir det kanskje noe bra på alle oss som vi kan lease til hverandre! Har et par hannvalper med 14-15HH som godt kan lånes bort etterhvert, vet ikke hva dine har Jeg skulle så ønske man hadde en knapp som gjorde dem eldre De beste tispene jeg har, har vel ikke mer enn 7HH Siter
Aslan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Har et par hannvalper med 14-15HH som godt kan lånes bort etterhvert, vet ikke hva dine har Jeg skulle så ønske man hadde en knapp som gjorde dem eldre De beste tispene jeg har, har vel ikke mer enn 7HH Jeg har vel en 3-4 tispevalper med HH11, og en hannvalp på HH13, så nå bytteordning der kan absolutt være gull Skulle ønske jeg hadde elitekonto, så kunne jeg beholdt en og solgt en 1 Siter
Krokus Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Hvordan kan jeg skaffe meg et training area? Siter
Krilo Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg har en hannvalp til salgs om noen skulle ha lyst på en liten og sikkert artig kar http://www.furry-paws.com/litter/pup/135711/761391 Siter
HeleneFS Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg ble inspirert av Bedlington snakket så jeg startet en tredje konto som driver med dette. Til nå har jeg avla frem en tispe 10HH EEGE Lla... noen andre som driver med Bedlington som vil hjelpe meg med en bra hanne å sette sammen med henne? Har ingen duganes hanne i min kennel og finner lite aktuelt ute. edit, legg meg til dere som driver med Bedlis da HeleneBed (#1093588) Siter
Arkan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 KRISE!!!!! Hvorfor finner jeg ikke valpefor med lam i butikken? De små er sultne Siter
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Yes! Da er den vakre Aussie valpen blitt min! Så fort den er gammel nok da 22 HH lala blue merle tispe Også har jeg alt funnet 25 potensielle partnere for henne I tillegg til at jeg har en egen meget lovende hannhund på kennelen min. 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 KRISE!!!!! Hvorfor finner jeg ikke valpefor med lam i butikken? De små er sultne Det kommer, refresh noen ganger Siter
Recommended Posts