Taz Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Før jul var Minion og Action på lekedate sammen. Bildene er som så, da kameraet lurte meg og viste alle bildene mørkere enn de var, så omtrent alle ble overeksponert. I tillegg satt jeg med 70-200 linse og hunder som ikke ville løpe langt nok bort. Men noen bilder må man jo dele uansett. Hun er for nærme kamera. Action koser seg ^^ Minion syns det var tryggest å holde seg bak Action Men de løp da litt sammen To be continued.. 5 Siter
Taz Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Maller er litt skumle altså Minion er linselus 2 Siter
Taz Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Minion prøver å ta ballen fra kilden, istedenfor å måtte løpe etter den Så litt løpebilder av Action Aner ikke hva de holder på med Tror jeg gir meg med dette bildet. Ble litt mange bilder. 6 Siter
ToneS Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Fine bilder, takk for at du delte 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Flotte bilder! Skjønner ikke hva du snakker om at de liksom ikke skulle være noe tess Nydelige hunder! Det ser ut som de koser seg bra sammen. 1 Siter
Kattapult Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Fortell meg.. Er det en Malle eller en ulv? Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Fantastisk bilder. The hunter and the hunted 1 Siter
Marthe Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Så fine bilder Action er klar for ny tur når som helst 1 Siter
Taz Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Flotte bilder! Skjønner ikke hva du snakker om at de liksom ikke skulle være noe tess Nydelige hunder! Det ser ut som de koser seg bra sammen. Det tok en stund før jeg skjønte at du mente bildene. Jeg trodde du mente hundene. Du mente bildene, ikke sant? De koste seg sammen, men Minion vekslet mellom å syns Action var gøy og litt skummel. Fortell meg.. Er det en Malle eller en ulv? Hun skulle ha tak i akkurat den pinnen. Fantastisk bilder. The hunter and the hunted Minion fikk litt småangst når Action løp etter henne. Takk. Så fine bilder Action er klar for ny tur når som helst Takk, har flere løpebilder av Action hvis du vil ha eller se. Vi er også med på tur når som helst. Minion blir sikkert varmere i trøya også hvis hun omgår Action litt mer. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Skjønner jeg godt, ser ut som om det er like før det bikker over fra lek til jakt hos mallen. Dobere leker på samme måte, "byttet" løper etterhvert for livet. *ler* Siter
Taz Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Skjønner jeg godt, ser ut som om det er like før det bikker over fra lek til jakt hos mallen. Dobere leker på samme måte, "byttet" løper etterhvert for livet. *ler* Angsten til Minion var mest over at Action var jo like rask som henne. Hun er vandt til å løpe med Kiwi og være raskest. Action var flink, og løp henne ned bare 1 gang som jeg kan huske. Men jeg skjønner hva du mener, Minion stoppet opp noen ganger når hun syns det ble litt mye, og foretrakk å løpe etter Action. Siter
Raksha Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 Ååh for noen nydelige jenter 1 Siter
Taz Skrevet 29. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2012 kjempefine bilder! Ååh for noen nydelige jenter Tusen takk. De er ganske søte. Siter
shira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Herlige bilder, liker leke bilder. så er jeg jo litt forelska i Minion. gleder meg til å se flere bilder 1 Siter
Recommended Posts