Gå til innhold
Hundesonen.no

Slikking i ansiktet?


Djervekvinnen

Recommended Posts

Hehe... Jeg lar han gjøre det ja, men det hender at han blir så glad at han skal sleike og bite samtidig da... Og da puffer jeg han bare bort, til han roer seg igjen. :lol:

Men jeg forklarer de vi får besøk av, eller er på besøk hos - at de må puffe han bort hvis de ikke vil ha en veldig våt nuss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fordi jeg får allergisk utslett. De slikker raskt ut i luften ved siden av ansiktet/ meg når de hilser, og det er jo ok.

Begge lærte seg på en dag eller to at jeg trakk jeg meg vekk om de prøvde, og sluttet. Ikke noe problem :D Men ritualet kan de jo få ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han får slikke i ansiktet på oss (ikke rett etter mat, eller om jeg ser han har gjort seg selv ren nettopp....) Bruker å si "matmor få muss da", og da kommer han for å gi en muss :lol:

Skal han være ekstra hengiven biter han oss forsiktig på haka, eller på øreflippen. Riktig så hengiven......

Hvorfor jeg lar han slikke/bite oss i ansiktet? Tja si det - har ikke noe svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sico får susse meg :P Synes det er koselig, men kan jo bli litt mye også da. Han er aller verst når noen slipper han inn på soverommet mitt om morningen. Da ligger jeg og sover, også hopper han opp i sengen min, og vekker meg med tusenvis av våte kyss.. Han biter også veldig forsiktig på øreflippen, men det synes jeg er koselig :lol: Noen ganger klarer jeg ikke å få han fra meg. (han holder meg nede med potene og står på magen min samtidig som han slikker meg på munnen :D ) Høres kanskje ekkelt ut, eller noe, men egentlig er den en veldig komisk situasjon, og jeg begynner som regel å le.. Noe som gir Sico en glimrende mulighet til å stikke tunga INN i munnen min :? :P Haha, høres ekkelt ut...? Jeg synes ikke det, for jeg vet at Sico er lille bebien min :P (vet også at han mest sannsynlig har vasket seg grundig både foran og bak for ikke så alt for lenge siden barfy )

Noen andre enn meg som føler seg slem når du snur deg vekk fra hunden din som er SÅ glad for å se deg, og vil vise deg hvor glad han er, med masse våte kyss..? :D Det blir jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får lov når hun vil gjøre det, men jo eldre hun har blitt, jo mindre slikking i ansiktet. Så er det også sånn at de gangene hun først begynner å slikke meg i ansiktet, da skal jobben gjøres skikkelig også. Blir sånn som med BrteSico at jeg ligger som et gissel på gulvet og blir rundslikket og nappet i øreflippene. Litt voldsomt blir det jo noen ganger, men det er som regel bare kjempekoselig! Ligger å gisper etter luft, for jeg klarer ikke slutte å le når hun holder på sånn med meg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunah får lov - og hu er veldig flink til å gjøre det om mårran for å vekke meg, det er litt ekkelt så jeg pleier å trekke dyna over hue. Ellers pleier hu å sleike meg etter hu har drikki, som også er litt ekkelt (å få hele den våte barten hennes stappa oppi ansiktet, mmm).

Hu pleier alltid gå rundt å slikke på alt og alle, gjør meg ingen ting så hu kan bare holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i ansiktet! han vil det ja, gjør meg ikke såå mye heller. men han er veldig flink til å vaske seg ofte. så, ja, nei det er bare ekkelt :D

han skal så absolutt finne øret mitt og andres hele tiden, og slikke det :lol:

han slikker mest på møbler og golv han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita får lov' date=' har også en kommando på det :lol: "få en suss" og "gi en suss" (gi en suss funker noen ganger,- men noen ganger tror hun at "gi en suss" = "få en suss"). Slikking i ansiktet bruker hun også som dempende signal.[/quote']

hmm.. bare jeg som ikke skjønte den? :oops: hva er forskjellen på "gi en suss" og "få en suss"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla pleier å slikke meg i ansiktet når jeg kommer hjem for da vil hun alltid bli klødd på magen og i et uoppmerksomt øyeblikk hopper hun opp og slikker meg i ansiktet. Lar henne gjørde det for det meste, men synes det er litt ekkelt.

Lisa kommer alltid bort og skal slikke meg i ansiktet hvis jeg sitter på gulvet eller når jeg børster henne. Synes det er enda eklere enn med Vesla fordi hun har så stor tunge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...