Stine Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Selvfølgelig hadde ikke Norli på Gran den inne Må ta en tur til Hønefoss imorra da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Nå har jeg ringt Gjøvik og Hønefoss og alle er utsolgt og de får den ikke inn før til neste jul!! Er det noen snille soniser som har Norli inærheten som kunne vært så supersnille å kjøpt den til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg skal til sentrum om ikke alt for lenge, og kan godt gå innom et par bokhandler og spørre etter den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Jeg skal til sentrum om ikke alt for lenge, og kan godt gå innom et par bokhandler og spørre etter den. Det hadde vært supert Men det er bare Norli som har den av kjedebutikker. Hverken Vikersund, Krokstadelva eller Jessheim har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Det hadde vært supert Men det er bare Norli som har den av kjedebutikker. Hverken Vikersund, Krokstadelva eller Jessheim har Vi har noen Nordli'er i Oslo om jeg ikke husker feil. Så kan stikke innom og høre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Nå har jeg trasket rundt og sett etter den, men den er utsolgt fra forlaget. Tanum påsto derimot at de får den inn på tirsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Nå har jeg trasket rundt og sett etter den, men den er utsolgt fra forlaget. Tanum påsto derimot at de får den inn på tirsdag. Du er en engel Da skal jeg ta kontakt med Tanum på Tirsdag for å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Du er en engel Da skal jeg ta kontakt med Tanum på Tirsdag for å høre Håper du får tak i den. Var Tanum på Oslo City som sa det, så om du ikke finner den annet sted, så kanskje noen annen sonis kanskje kan stikke innom der da? Jeg jobber til uka, så da får jeg ikke gjort det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Utrolig merkelig, jeg kikka på denne i starten av Desember og da hadde de den inne "overalt".. Må ha blitt utsolgt i en fei da, for kan heller ikke finne den noen av stedene jeg vet hadde den. De hadde jo til og med salg på boka i to ulike kjeder, så en skulle da trodd de hadde fylt lageret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Libris har den og, så lenge dei ikkje er utsolgt da. Den stod/står i julekatalogen deira, men det er fullt mulig fleire av dei er tomme i butikk og dei kan desverre ikkje sjekke andre butikkar i sitt system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Fant den i en bruktbutikk i Oslo, kostet 25 kr og du kan kjøpe den av meg for det + porto. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Du er vel en engel Det var "Kabalmysteriet" jeg hadde, den om jula har blitt borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Fant den i en bruktbutikk i Oslo, kostet 25 kr og du kan kjøpe den av meg for det + porto. Ja!! Sender pm med adresse, så får jeg kontonr ditt. Hvor mye er portoen på tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 (endret) Boka kom i posten idag!!!! Tusen, tusen, tusen takk Ingvild!! :D Og tusen takk til dere andre som har prøvd å finne den, sonen er gull Endret 19. Desember 2012 av Stineogstaffene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Snille sonisene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts