monica_n Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Finnes det noe sted der man kan se resultatene på en MH, eller er dette opp til eieren å legge ut? Om en hund går MH, står det alltid på dogweb eller er det også opp til eier å legge til? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 NKK skal begynne å legge ut MH/mentaltester på DogWeb, men det har hittil ikke blitt gjort. Enn så lenge må du rett og slett spørre den som eier bikkja om å få se resultatet dersom dette ikke ligger tilgjengelig på nettsiden deres. Siter
monica_n Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 ahh, så det trenger ikke nødvendigvis stå at en hund har tatt MH på dogweb om den har det? Liker bedre å snike i bakgrunnen enn å spørre direkte Så dette vil altså si at jeg kan skryte på meg at dyret mitt har tatt MH om jeg skulle hatt interesse for det? Siter
Guest Dratini Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Så dette vil altså si at jeg kan skryte på meg at dyret mitt har tatt MH om jeg skulle hatt interesse for det? Vil vel være veldig dumt å gjøre det da, siden NKK jobber på for å få lagt inn resultatene (og noen klubber har lagt inn, men det blir ikke oppdatert før alle er lagt inn om jeg forsto KG riktig). Og det er veldig dumt å skryte over noe man faktisk ikke har gjennomført Siter
soelvd Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 ahh, så det trenger ikke nødvendigvis stå at en hund har tatt MH på dogweb om den har det? Liker bedre å snike i bakgrunnen enn å spørre direkte Så dette vil altså si at jeg kan skryte på meg at dyret mitt har tatt MH om jeg skulle hatt interesse for det? Joda. Men om jeg feks er valpekjøper vil jeg jo i så fall spørre om å få se den Monti feks har tatt MH i Sverige og resultatene hans ligger i rasdata, men ikke i dogweben. Siter
Malamuten Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 ahh, så det trenger ikke nødvendigvis stå at en hund har tatt MH på dogweb om den har det? Liker bedre å snike i bakgrunnen enn å spørre direkte Så dette vil altså si at jeg kan skryte på meg at dyret mitt har tatt MH om jeg skulle hatt interesse for det? Som soelvd sier, man får jo et bevis på at man har gått MH, så du kan jo lyve om det, men det blir jo vanskelig og bevise. 1 Siter
Zitka Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Mange FA har blitt lagt inn i dogweb i alle fall.. Siter
Recommended Posts