Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten presentasjon av meg...


kristine m
 Share

Recommended Posts

Heisan!

Hundesonen virker som et trivelig forum som ikke er spesielt opptatt av å hudflette ulike ytringer av ulike hundeeiere! Så her kan man trygt presentere seg selv:-)

Min rase er Golden Retriever. Jeg har i dag to tisper, mor og datter. Jeg har nesten hele livet levd sammen med en golden , dette er absolutt blitt "min" rase.

Jeg har et lite oppdrett under navnet Husbakken. Det har ikke vært mange kull,- så det er en stor begivenhet og utrolig spennende når så skjer.

Hundene mine er først og fremst turkamerater og familiemedlemmer. I tillegg har vi snust på flere aktiviteter,- som agility, lydighet, rally lydighet og spor.

Vi bor langt ute i distriktsnorge og har laaaang kjørevei hver gang vi skal delta på kurs o.l . Til gjengjeld er vi så heldige å ha masse flott natur å boltre oss i.

Jeg har en bijobb som er hunderelatert: Jeg driver en nettbutikk, Hundens Netthandel. Så det blir endel timer med hund i løpet av dagen :thumbsup:

Det var litt om meg,- vil dere vite mer er det bare å besøke hjemmesiden med blogg :wave:

Til slutt et par bilder av snuppene mine :heart:

post-9279-0-04211000-1355135936.jpgpost-9279-0-17243700-1355135960_thumb.jp

post-9279-0-81422100-1355135991_thumb.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...