AnnikenK Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 [quote name=SoppenCamilla" post="1393024" time="1355179183] Apple suger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Klipping og liming i quoter, er det en eller annen fancy måte å fikse det på nå, eller er det en ting man ikke får gjøre lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Egentlig ikke, men sonen vil ikke være venner med Apple. Det er jo ikke første gangen Haha, neida, jeg veit ikke, jeg. Er det ikke det alle som ikke har Apple er programmert til å si, da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Men er det ikke mulig å ordne det så man ser hvem som har skrevet hva når man multi-siterer? Hender jo at man skal svare på en gjeng med innlegg og er veldig upraktisk hvis man må f.eks åpne innlegget i et nytt vindu for å lese igjennom og finne ut hvilken bruker som har skrevet hva.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Anniken, får du ikke til å restore from backup? Jeg lurer litt mer på om det går an å dele opp quoter slik man helst vil det selv? Fikk det til når det var avsnitt, men ikke midt i en setning eller avsnitt. Kanskje man kan lempe litt på dobbelpost-reglene mens man kommer helt til bunns i de nye quote-mulighetene og begrensningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Anniken, får du ikke til å restore from backup? Har fått det meste på plass igjen. Kun noen apps som har blitt borte, men de fleste av dem var gratis, så da gjør det ikke så mye Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Men er det ikke mulig å ordne det så man ser hvem som har skrevet hva når man multi-siterer? Hender jo at man skal svare på en gjeng med innlegg og er veldig upraktisk hvis man må f.eks åpne innlegget i et nytt vindu for å lese igjennom og finne ut hvilken bruker som har skrevet hva.. Forhåndsvisning fungerer da utmerket. Ved siden av "post" nede til høyre finner du "Bruk full editor". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget. Men sånn har det jo alltid vært på mobil og fungerer fortsatt, altså iOS ifon og sikkert iPad, ingen multisitering, kun en og en om jeg forstår deg rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Men sånn har det jo alltid vært på mobil og fungerer fortsatt, altså iOS ifon og sikkert iPad, ingen multisitering, kun en og en om jeg forstår deg rett? Jeg kunne hvertfall bruke multisitat på iPad'n frem til siste oppdateringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Har fått det meste på plass igjen. Kun noen apps som har blitt borte, men de fleste av dem var gratis, så da gjør det ikke så mye :)Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget. Når ting først er kjøpt i applestore kan du laste det ned flere ganger uten å betale -sålenge man bruker samme konto hele veien. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Det fungerer fortsatt ikke hos meg, og det hadde vært fint om jeg kunne fått en forklaring som jeg skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Anniken, får du ikke til å restore from backup? Jeg lurer litt mer på om det går an å dele opp quoter slik man helst vil det selv? Fikk det til når det var avsnitt, men ikke midt i en setning eller avsnitt. Kanskje man kan lempe litt på dob belpost-reglene mens man kommer helt til bunns i de nye quote-mulighetene og begrensningene? Joda. Du må bare lage avsnitt (eller i alle fall ta et linjeskift), gå tilbake til slutten av den linja som står igjen og så trykke enter to ganger. Er faktisk mindre stress enn den gamle kopier-og-lim-inn-koder-knotinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Det fungerer fortsatt ikke hos meg, og det hadde vært fint om jeg kunne fått en forklaring som jeg skjønner. Kan du vise meg et skjermbilde av hva som er galt hos deg? Klipping og liming i quoter, er det en eller annen fancy måte å fikse det på nå, eller er det en ting man ikke får gjøre lenger? Se hva Ingvild skrev Går fint å bare lage linjeskift der du vil splitte. Joda. Du må bare lage avsnitt (eller i alle fall ta et linjeskift), gå tilbake til slutten av den linja som står igjen og så trykke enter to ganger. Er faktisk mindre stress enn den gamle kopier-og-lim-inn-koder-knotinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Kan du vise meg et skjermbilde av hva som er galt hos deg? Se hva Ingvild skrev Går fint å bare lage linjeskift der du vil splitte. Nei, det kan jeg mest sannsynlig ikke Det er ikke noe bokser rundt quotene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Nei, det kan jeg mest sannsynlig ikke Det er ikke noe bokser rundt quotene. Og du har fjernet cookies og cache? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Og du har fjernet cookies og cache? Nei, for jeg veit ikke hva det er! Det har jeg spurt om lenger opp her. Cookies veit jeg hva er, men aner ikke hvordan man sletter det. Cache har jeg aldri hørt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Nei, for jeg veit ikke hva det er! Det har jeg spurt om lenger opp her. Cookies veit jeg hva er, men aner ikke hvordan man sletter det. Cache har jeg aldri hørt om. Da må du si meg hvilket operativsystem du har, mac osx, windows 7, windows xp osv. Og hvilken internett leser du har, chrome,firefox, internet explorer, safari osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Windows 7 og IE Endel setninger forsvinner også når jeg quoter, hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Windows 7 og IE Endel setninger forsvinner også når jeg quoter, hvorfor det? Hvilken versjon av IE? Trykk på verktøy og om eller hjelp og om er det kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Windows 7 og IE Endel setninger forsvinner også når jeg quoter, hvorfor det? Slette midlertidige filer og informasjonskapsler i Internet Explorer 8. 1. Gå øverst i verktøymenyen under adressefeltet og klikk Verktøy/Tools 2. Klikk Slett Leserlogg/Delete Browsing History 3. Du vil få opp et nytt vindu Fjern haken for Bevar data for webområder i Favoritter/Preserve Favorites website data. Sørg for at Midlertidige Internett filer/Temporary Internet files, Informasjonskapsler/Cookies er haket av. Fjern haker som ikke ønskes slettes 4. Klikk Slett/Delete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Slette midlertidige filer og informasjonskapsler i Internet Explorer 8. 1. Gå øverst i verktøymenyen under adressefeltet og klikk Verktøy/Tools 2. Klikk Slett Leserlogg/Delete Browsing History 3. Du vil få opp et nytt vindu Fjern haken for Bevar data for webområder i Favoritter/Preserve Favorites website data. Sørg for at Midlertidige Internett filer/Temporary Internet files, Informasjonskapsler/Cookies er haket av. Fjern haker som ikke ønskes slettes 4. Klikk Slett/Delete Det fungerte!!! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Forhåndsvisning fungerer da utmerket. Ved siden av "post" nede til høyre finner du "Bruk full editor". Vet da det, men jeg syntes det blir ekstra tungvint jeg da. Menmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ja, her er det litt kjipt enda.. Jeg tror jeg har slettet cache og cookies men er ikke sikker.. ble ikke helt klok av de der alternativene for internett i IE 9.. men det funker fortsatt ikke. Slik ser skjermbildet utnår jeg har trykket på svar (jeg har ingen multiquote knapp lenger..) Øh.. legg til filer, jeg får bladd gjennom men det er ingen knapp for å laste opp den valgte filen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Da må jeg ha det inn photobucket først... sukk. I'll be back.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ja, her er det litt ...stusselig julestemning når man helst vil få sonen til å fungere sånn at man kan kose seg og slarve hund slik man vanligvis gjør. Jeg skjønner den. kjipt enda.. Men jeg fikk iallfall til å dele opp quote slik jeg ville når jeg fulgte Ingvild sitt råd. Det hjelper jo ikke deg, Tonje, men jeg quotet deg alikevel fordi jeg synes du er ei bra dame med søte hunder og tenkte at dette var en like god anledning til å dele det som en annen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 ...stusselig julestemning når man helst vil få sonen til å fungere sånn at man kan kose seg og slarve hund slik man vanligvis gjør. Jeg skjønner den. Men jeg fikk iallfall til å dele opp quote slik jeg ville når jeg fulgte Ingvild sitt råd. Det hjelper jo ikke deg, Tonje, men jeg quotet deg alikevel fordi jeg synes du er ei bra dame med søte hunder og tenkte at dette var en like god anledning til å dele det som en annen. Hadde jeg husket koden for hjerte-smiley, så hadde det bugnet med dem her nå! Men siden jeg har verken husk, smiley-ikoner eller hjerte hadde jeg nær sagt, så blir det med ønsket..! Men her er skjermbildet mitt.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts