klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Viser frem noen bilder av mine herlige bjeffere <3 Dennis er pommen og Kajsa er schnauzeren Er nok Dennis som er fotomodellen, så han er det flest bilder av It's snowing!! by klinkekula, on Flickr *facepalm* by klinkekula, on Flickr Catching sunlight by klinkekula, on Flickr Sunbathing by klinkekula, on Flickr Hot weather by klinkekula, on Flickr Peekaboo! by klinkekula, on Flickr Kajsa by klinkekula, on Flickr Hoverpom! by klinkekula, on Flickr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Dritbra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Utrolig flotte bilder! Jeg har sniktittet på alle bildene på flickr-kontoen din, og du er veldig, veldig dyktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Ååå, så hyggelige kommentarer! Tusen takk! Ganzie: Forresten! På bildet som heter Sunbathing har jeg brukt reflektor for å gi mer lys på Dennis. Uten reflektor ville ikke ansiktet hans synes noe særlig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Så fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Digger bildet med vanndråpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Så fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatheo Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Nydelige bilder Du er superflink til å knipse de rette øyeblikkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 ååååå, velkommen hit - har savna Dennis etter at jeg sluttet å henge på canis Håper på masse bildespam fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Fantastiske bilder og pommer altså.. De har noe spesielt når det kommer til bilder. Supersøte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts