pippin Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Perfekt vær for en langtur idag. Kjempeherlig! Gøy å leke med sollys og snø. Helt alene - nesten. Traff på en koselig, gammel mann med skikkelig norske klær på! Sånn gammel sort/hvit ullgenser med mønster på, og en kjempegammel tursekk på ryggen. Så nesten ut som om han kom fra 80-tallet Og på vei hjem traff vi på en schæfer/huskyblanding. Vi har møtt han før og han er så søt. Blir sååå glad når han treffer Mana. Og så løp de rundt og koset seg. Så ikke eiern noe sted. Så løp de avgårde begge to å ble borte. Plystret på Mana og så kom hun suuusende Fremgang det altså, hun som er så glad i alt av hunder! Her kommer bilderas! Flere bilder på bloggen Snø? Hvor? Eeeh... Vannet er rart mamma.. Skummelt.. Tørr ikke gå lengre enn hit assaaa... Toillhøn! Wannabe ulven.. PINNE! PINNE! "Kommer!" PINNE! En lang en! Dronninga i skogen! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Hun er så søt! deilig med skog så og si helt for seg selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Fantastisk smukke billeder :rolleyes2: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Flotte bilder! Herlig stemning. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Vakkert! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Takktakk alle! Stemningen var magisk idag og! Jeg elsker skogen min! Og så er det så gøy å eksperimentere med solen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Herregud, så vakker Mana er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Herregud, så vakker Mana er. Aaaaw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Ja,det er helt vilt altså. Jeg måtte dele denne tråden med en venninne og lillesøsteren min, og de var helt enige begge to 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Fine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kjempeflotte vinterbilder! Mana er så nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kjempeflotte bilder (som alltid) Lurer på om mine(evt en av de) vil være med på tur en gang jeg om vi får lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Ja vi sier aldri nei til turselskap vi altså! Det blir vi bare glade for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 (endret) Ja vi sier aldri nei til turselskap vi altså! :D/> Det blir vi bare glade for :)/> Tror neppe de mangetimersturene funker så bra med kroppen min, om de ikke består av bålkos mesteparten av tiden da Endret 6. Desember 2012 av Monica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kjempefine bilder av vakre Østmarka og vakre Mana! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Veldig kule bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Herlige bilder! Som alltid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Oooo... De øynene der altså. De er ganske så spesielle og fantastisk vare. Jeg vil og på tur... *Mumle noe om eksamen som ikke er relevant i denne tråden* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Tror neppe de mangetimersturene funker så bra med kroppen min, om de ikke består av bålkos mesteparten av tiden da Åååh, bålkos må vi få til! Og kakao Pølser! Trenger ikke gå kjempelangt for å kose seg på tur altså Oooo... De øynene der altså. De er ganske så spesielle og fantastisk vare. Jeg vil og på tur... *Mumle noe om eksamen som ikke er relevant i denne tråden* Hehehe! Eksamen er teit..! Men du får masse tid til tur snart vel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 nydelige bilder og flott steming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Hun er så vakker! Supre bilder, sikkelig herlig stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Mana er bare så herlig, morsom det hun driver med når hun står på bakbeina, er det noe hun gjør av seg selv eller noe dere har øvd inn? Når jeg ser på Mana så minner hun meg litt om Chicka når hun var ung, i både uttrykkene i øynene og litt av kroppspråket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Mana er bare så herlig, morsom det hun driver med når hun står på bakbeina, er det noe hun gjør av seg selv eller noe dere har øvd inn? Når jeg ser på Mana så minner hun meg litt om Chicka når hun var ung, i både uttrykkene i øynene og litt av kroppspråket. Er øvd inn ja, hehe! Hun tilbyr det veldig ofte da, for en godbit Glemmer innimellom at hun kan andre triks og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts