Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ganske tydelig at dette forumet har flest kvinnfolk, ALLE vil ha bilde av RunkePer! Her er han sist jeg så han, klarte til og med å skremme en hund i skogen!

Egentlig finner jeg bare bilder på google og faker alt mulig! Marvel også. Egentlig bor jeg i Sveits og er mann!

Woho, dette lovar godt . ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!?

Skrevet

Jeg ler så jeg gråter av dagens post. Herlighet!! Selv om jeg er litt såret over at jeg ikke får drikke sammen med Whoopsis og Ingvild. *går og furter og føler seg utestengt.*

Skrevet

Øyyz! Teite sonismannfolk, de kan jo ikke arrangere fest med drikkevarer når jeg er under 18 år!

Men jeg er god på trønderviser :shifty:

..

Ser lyst på det da, det er bare jeg som ikke er fyllesyk imorgen :P

Skrevet

Øyyz! Teite sonismannfolk, de kan jo ikke arrangere fest med drikkevarer når jeg er under 18 år!

Men jeg er god på trønderviser :shifty:

..

Ser lyst på det da, det er bare jeg som ikke er fyllesyk imorgen :P

Vel, nå sto det vel i dagens episode at det var drikke både med og uten alkohol de kom med. Og så tror jeg nok at det er endel medlemmer som ikke er fyllesyk dagen derpå, er jo flere av sonisene som er gravide... :aww::P

Skrevet

Hahaha! Sitter og flirer for meg selv på bussen og ser alt for meg. Jeg elsker sonenmennene altså, så flotte karer! :D

Håper Ingvild får låne VS undertøy av Monica sånn at det kanskje blir litt action med Nirm :P ^^ mohaha!

Digger Synnøve som sklir rett på stumpen foran 2ne men er fast bestemt på at hun ikke tryna men deiset frivillig ned i snøen for å lage engler. Ser for meg ansiktet til 2ne, "yea right.." *himler med øynene og tar et trekk* :P

Skulle vi hatt en sonenfest kanskje? *ler*

Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort at ikke de større barna ble hentet :sint_01:

Jeg tror de satt trygt på annekshytta og spilte sims og spiste godteri. Og en edru sonis hadde ansvaret for å se til dem med jevne mellomrom og fylle på popcorn.

Fantastisk bra julekrim Soppen, dette er dagens høydepunkt i år. Jeg koser meg med krimmen hver dag til morgenkaffen.

• Like 1
Skrevet

Det er veldig typisk meg å spørre hvordan det gikk.. Det er fordi jeg er så omsorgsfull det :angel:

Og sorry, jeg holder fortsatt en knapp på Siri. Hun har jo forandret seg veldig siden hun ble godseier, er sosial og huslig og sånt, så hvorfor ikke en oppmerksomhetssjuk nissekidnapper i tillegg? :aww:

Skrevet

Si meg, er det bare Loke og jeg som har fått med oss tilståelsen til Jeanette? :o

Nei, men at man ikke blir i fyr og flammer over en halvjalla julegate betyr ikke at man har kidnappa nissen :aww:

Skrevet

Det er veldig typisk meg å spørre hvordan det gikk.. Det er fordi jeg er så omsorgsfull det :angel:

Og sorry, jeg holder fortsatt en knapp på Siri. Hun har jo forandret seg veldig siden hun ble godseier, er sosial og huslig og sånt, så hvorfor ikke en oppmerksomhetssjuk nissekidnapper i tillegg? :aww:

:lol::shifty:

Skrevet

JeanetteH har tilstått!! På FB!!

Jeg SÅ det !!

Si meg, er det bare Loke og jeg som har fått med oss tilståelsen til Jeanette? :o

Nei, men at man ikke blir i fyr og flammer over en halvjalla julegate betyr ikke at man har kidnappa nissen :aww:

Nåh, hun tilsto at hun var Grinchen hun :aww:

Nei altså... det er Talli!!! Hun er nissemorder hun!

Skrevet

Ah, men det er jo noen strikkadukker som dessuten er aldeles hele :lol:

Men vi vet jo at Jeanette er en dyktig hundetrener sant? Hun har sikkert kidnappet Nissen mens hun trener opp Talli til å gjøre det fatale angrepet!

Jeanette, skylde på stakkars Talli.... Tsk, tsk... :no:

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei! Jeg trenger litt råd fra dere som har mer erfaring enn meg. Vi vurderer å kjøpe en Bichon Havanais, og jeg vil gjerne være helt åpen og ryddig i prosessen. Vi har allerede en hund fra før, Diva, og jeg vil gjerne forklare litt om henne når jeg snakker med oppdrettere eller valpekjøpere senere. Diva er en liten blandingshund, rottwailer dobermann, og hun er utrolig snill, rolig og stabil. Hun er ikke dominant, hun lager ikke bråk, og hun fungerer veldig fint sammen med andre hunder. Hun er typen som holder seg til seg selv, men som er sosial og vennlig når hun møter nye dyr og mennesker. Jeg opplever henne som en trygg voksenhund som ikke skaper stress rundt seg. Det jeg kjenner litt på, er at rottwailer dessverre er en rase mange har sterke meninger om. Noen dømmer rasen uten å kjenne den, og jeg er litt redd for at en oppdretter kan misforstå situasjonen eller tenke at Diva kan være et “problem” bare fordi vi allerede har en hund. Jeg vil jo ikke at de skal tro at vi har et utrygt miljø eller at Diva er vanskelig, for det stemmer virkelig ikke. Jeg er også litt redd for at oppdretteren kan angre seg eller ikke vil selge hvis de tror at Diva kan påvirke valpen negativt, selv om hun egentlig er en veldig positiv faktor. Jeg vil derfor gjerne høre hvordan dere ville presentert dette på en god måte. Hvordan forklarer man at man har en snill, stabil hund fra før uten at det blir tolket feil? Har dere noen tips til hvordan jeg bør gå frem når jeg snakker med oppdrettere? Er det noe jeg bør nevne spesielt, eller noe jeg bør unngå å si? Og er det vanlig at folk dømmer situasjonen bare fordi man har en hund fra før? Tar gjerne imot erfaringer og råd fra dere som har vært gjennom lignende. Jeg vil også bare legge til at jeg ikke ønsker at noen skal misforstå meg eller bli irritert over at jeg spør. Jeg mener ikke noe galt med dette, jeg prøver bare å gjøre ting riktig fra starten av. Jeg jobber med hunder til vanlig, men akkurat dette med å ta det opp med en oppdretter er litt nytt for meg, og jeg vil være sikker på at jeg formulerer meg på en god måte. Det er viktig for meg at oppdretteren ser at vi ønsker det beste både for valpen og for Diva. Diva er en hund som er vant til små hunder helt siden hun var valp selv, og hun har alltid vært trygg, rolig og stabil rundt dem. Jeg vil bare vise at vi har tenkt gjennom dette, at vi tar det seriøst, og at vi ønsker å gi valpen et godt og trygt hjem uten at noen skal tro noe annet.
    • Jeg skal sette opp en valpebinge, eller -jeg skal avgrense ett område til valpen.  Jeg skal bruke kompostbinge fra biltema for å dele rommet. Da vil valpen få ett avgrenset og trygt sted,og jeg får en stue som ikke er spist opp. Men, hvordan skal jeg få festet grind til vegg? Det er 3 grinder som er stripset sammen. Jeg tenker kanskje å sette øyekrok i vegg, og feste med strips til grind. Men er redd grinda vil bli for lett på midten? Hunden er dachs.  Har noen her bilder av deres løsninger?
    • Veldig bra de bøkene fra canis 👍 glemte å skrive det.
    • Takk. Har alle de bøkene fra canis fra den gangen canis også var ett hundeforum. Bestilte de på canis før. Må være mange år siden nå.
    • Det ser ut som om de ikke har det lengre på Biltema.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...