Mud Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Hvem ble BIS ! ? Og så lurer jeg litt på om soppen har lagd de snømennene eller fant bilde på nettet ? Hvis det første , har du naboer Soppelopp? :-P Jeg har sagt Bones hele tiden jeg... Siter
Guest LXT Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Jeg lurer også på om snømennene er laget av Soppen eller om det er drepte nett-snømenn *kikke på avataren til Bones* Siter
Siri Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Og så lurer jeg litt på om soppen har lagd de snømennene eller fant bilde på nettet ? Hvis det første , har du naboer Soppelopp? :-P Jeg har sagt Bones hele tiden jeg... Det er bare EN person som lager slike snømenn... TOMMY (i Tommy & Tigern) 1 Siter
Stine Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Det er bare EN person som lager slike snømenn... TOMMY (i Tommy & Tigern) Ja, skyld på stakkars uskyldige Tommy du! 1 Siter
Siri Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Ja, skyld på stakkars uskyldige Tommy du! Jamen se her da: Umiskjennelig likhet.... Eller er vi utsatt for en copycat? 4 Siter
Stine Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Rart at det er DU som nevner Tommy først, og så copycat?!? Hæ, hæ??? Siter
xxx12345 Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Rart at det er DU som nevner Tommy først, og så copycat?!? Hæ, hæ??? Ikke rart i det hele tatt, har sagt lenge at det er Siri som står bak jeg 1 Siter
Malinka Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Det første jeg tenkte på var Tommy og Tigern også..... men de har nok gitt inspirasjon til mange opp gjennom årene. Så, hvem har katter og liker T&T??? hmmmm....... Siter
ida Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Vi har helt sikkert vært på utstilling: Strider og Talli ble SV12, Blaze SVV12, Dany og Geo ble SJV12. Så det så Nærmere sannheten er det vanskelig å komme 3 Siter
Ganzie Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Du er rå soppen. Det er forresten åpenbart hvem som har tatt nissen! Bones, avataren din avslører deg. Jeg har sagt det lenge, jeg Bones gjør "tilfeldigvis" så mangt, og nå var hun "tilfeldigvis" tidlig oppe og fant "tilfeldigvis" snømennene. Og avataren, og nicket. Nei, ingen røyk uten ild sier jeg bare Siter
Siri Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Rart at det er DU som nevner Tommy først, og så copycat?!? Hæ, hæ??? Ikke rart i det hele tatt, har sagt lenge at det er Siri som står bak jeg KONSPIRASJON!!! Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Nærmere sannheten er det vanskelig å komme Nei og de andre ble jo ikke stilt en gang der Siter
Tøfflus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Det ER Siri for det drømte jeg inatt nemlig. Våknet med hodet fullt av hvorfor og sånn, men innen jeg kom meg ut av kassa, på med kaffen og inn i sonen var alle hvorfor og sånn bortevekk. Men det ER Siri såh!!! 2 Siter
Guest Dratini Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Vi har verdens besteste SoppenCamilla vi Er sikker på at andre forum ikke har en slik superskribent som vi har!! Snakk om å få med seg detaljer altså Siter
Mud Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 jeg elsker at kalkunen ble svidd fordi Ganzie skulle ta bilder av garnityret. Det er litt sånn typisk hele sonen 5 Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Det ER Siri for det drømte jeg inatt nemlig. Våknet med hodet fullt av hvorfor og sånn, men innen jeg kom meg ut av kassa, på med kaffen og inn i sonen var alle hvorfor og sånn bortevekk. Men det ER Siri såh!!! Beskyldninger, beskyldninger - beskyldninger beskyldninger.... blablablablabla.... Kjenner jeg gleder meg til å se bildene til Ganzie . Men altså - du kan jo ikke bare avslutte episoden sånn? *greier ikke å vente - greier ikke å vente* Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Jeg på ski?! :lol: *se for seg Line i kondomdress og strøkne lynski, med småsnuserne i trekkline foran * 2 Siter
xxx12345 Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 *se for seg Line i kondomdress og strøkne lynski, med småsnuserne i trekkline foran * De trekker de altså! Men meg på ski hører virkelig bare hjemme i fantasien til Soppen Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 De trekker de altså! Men meg på ski hører virkelig bare hjemme i fantasien til Soppen ALT kan skje i den litt småskrudde hjernen til Soppen . 5 Siter
Ganzie Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 jeg elsker at kalkunen ble svidd fordi Ganzie skulle ta bilder av garnityret. Det er litt sånn typisk hele sonen Likte du at kalkunen ble svidd? Ditt monster :bug: Jeg er en kløne på kjøkkenet Siter
Anette Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Og jeg som er så glad i kalkun Nå er jula ødelagt, lag en ny Ganzie!!!!!!! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Noen av oss har da hatt selskap før, og det står en kalkun i ovnen som har stått der i 10 timer snart - passe til jeg kommer hjem fra jobb i dag Siter
Recommended Posts