Julenissen Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 HO, HO, HO! Her kan vi kommentere episodene av krimmen ettersom de kommer! Husk å ikke røpe noen av svarene på oppgavene her, men send de på melding til meg. God jul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Nå er det jul! Når julenissen inntar sonen, DA er det jul. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hurra, julenissen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 omg omg KIDNAPPET JULENISSEN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Kidnappet julenissen?? Gleder meg til å lese resten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Altså, jeg håper at jeg syns dette spa-rommet til Siri var mest passende rommet å oppholde seg i fordi det var varmt, ikke fordi jeg absolutt må gå i bikini Og hvem kidnapper nissen egentlig? Tipper de ikke får noen gaver til jul, slemmingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Og hvem kidnapper nissen egentlig? Canis? FD? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Jeg tenkte også Canis først . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Så fantastisk bra skrevet! Vil lese mere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hvem skal legge ut julekalenderen da!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Canis var det første jeg tenkte på Soppen er såå flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Canis er ikke smarte nok til å kidnappe nissen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Jeg så for meg at gårdsbruket så slik ut først jeg: Ellers så er det helt klart han her som har stukket av med julenissen: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Herlig! Dette har jeg gledet meg til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Nissen har jo hjelpere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hahaha, liker at Olav Emil dukker opp i minikjørt Julekrim! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 FD? Gøy med julekrim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Weeeee!! ER ikke jul uten julekrim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Kjempebra skrivd! Hva er FD? Gleder meg til fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Ååå nå kom jeg i skikkelig julestemning, dette slår enhver sjokoladekalender! Spent på fortsettelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Kjempebra skrivd! Hva er FD? Gleder meg til fortsettelsen! Mulig jeg er helt ute å kjøre, men jeg tenkte automatisk på FranskDogge..? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Ikke nissen! Fantastisk bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Gøøøøøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 NISSSSSEEEEEEEN!! Herregud - hva har jeg gjort? Også jeg som trodde Willy var en god vakthund (må klikkertrene ham litt mer da, skjønner jeg.... skitt skitt skitt). Altså, jeg håper at jeg syns dette spa-rommet til Siri var mest passende rommet å oppholde seg i fordi det var varmt, ikke fordi jeg absolutt må gå i bikini Pffft, jeg er sikker på at du ELSKER å gå rundt i bikini, jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Naaw Bonden og Jentene mine fikk være med *snufs* (neeida, ikke littebitt sippete om dagen jeg altså. ) Men nissen! Vi MÅ FINNE NISSEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts