Jauda. Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Gufsa er for ei jente det pikken er for en gutt. Jau. Her jeg kommer fra er ikke **** i nærheten så vulgært og ekkelt som glufse Sukk. Her er det autokorrektur ja. Pekk da for salte 1 Siter
Jauda. Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Tja familien er fra en øy oppi Nordland, og tror det er den betydningen du tenker på ja. Hadde ikke blitt særlig populær om jeg ropte på Førkje. Men nå har mamma kommet med sine mening om at Lyrus er et hannhundnavn, selv syntes det det er ganske nøytralt men mer feminint enn maskulint. Førkje? Nei her er førkje bare en jentunge- som regel et negativt ladet ord, av typen drittunge. Glufse derimot Red: Og sorry for OT. Jeg glemmer meg Siter
SiriEveline Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2012 Her jeg kommer fra er ikke **** i nærheten så vulgært og ekkelt som glufse Eeer mulig jeg har misforstått det, men det regnes ihvertfall ikke noe man vil bli kalt for. Siter
Mailin Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Aha! Må smake litt på Lyrus tror jeg, teste å rope det litt. For det har liksom mye betydninger for meg, og passer godt til jakthund Min frøken heter Lira, som en forkortelse for lirypa (vår dialekt), det er jo en mulighet til navn Siter
SiriEveline Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2012 Min frøken heter Lira, som en forkortelse for lirypa (vår dialekt), det er jo en mulighet til navn Sa det til mamma også, altså Lyra da siden det passer enda bedre inn. Men hun mente at vi ikke kunne kalle den to forskjellige ting Må si jeg faktisk liker Lyrus veldig godt. Pleier jo å kalle hunder masse rart, Chico går jo under Chickeriri osv. Han skjønner jo at vi snakker til ham på kroppspråk og slik. Siter
Recommended Posts