Gå til innhold
Hundesonen.no

Behøver en til å passe småbruk 2-9 desember


Kensington Gate
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg vært veldig lite aktiv på sonen i lang tid fordi dere stjeler så mye av tiden min! :fear: Så når jeg nå er tilbake, så er det så klart fordi jeg behøver noe av dere, hehe!

Jeg skal til USA og hente to hunder (weee!), bestilte billetter i går og fikk grønt lys på hund om bord i dag, så nå er det om å gjøre å finne noen som kunne tenke seg å passe heim og labb i en ukes tid. Jeg har to greie collies, tre katter som går ute og inne og en gjeng høner som behøver tilsyn mens jeg er borte. Bor på et idyllisk småbruk på Tjøme i Vestfold med 5 mål inngjerdet tun og turmuligheter ved havet rett utenfor døra.

Jeg reiser på morgenen søndag 2. desember og er tilbake mandag 10. desember. Mulig jeg kan ordne med noen andre de siste dagene.

Har et fint bryggerhus med varmepumpe og nytt kjøkken/bad. Har mobilt bredbånd og stor TV med mange kanaler. Eneste er at vi har brudd på overvannsledningen fra kloakken, så vannbruk må begrenses til et minimum.

5 min fra Tjøme sentrum, 30 min fra Tønsberg og E18.

Kan betale litt.

post-9792-0-57684800-1353492971_thumb.jp

post-9792-0-08901500-1353493024_thumb.pn

Etter mange måneder med tungtransport og renovering på tunet, samt mangel på sommer, er det ikke like strøkent nå, men fint allikevel!

post-9792-0-49124700-1353493174.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...