yurij Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 http://www.guardian.co.uk/environment/georgemonbiot/2012/nov/20/norway-predators-wolves?fb=optOut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Syns det er interessant at noen i et annet land mener noe om hva ulvemotstandere bør føle og at det er feil. Hva med å ta med i betraktningen at de kommer nærmere og nærmere, og har tatt turhunder osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Det er så herlig når folk utenfra ser på "oss" med et skrått blikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Altså, jeg mener ikke at man ikke har lov til å mene noe om det som skjer i andre land. Min første post ble kanskje litt dårlig formulert. Jeg prøvde bare å si at det er litt mer nyansert enn det virker som i den artikkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg synes ikke det er så veldig mye mer nyansert enn det. Selvfølgelig er det trist at sauer blir tatt eller at hunder blir tatt, men stregt tatt så er det vell vi som presser oss på, ikke ulven.. Jeg ser ikke spesielt mange andre grunner til og utrydde rovdyrbestand enn at det er lettvint, for oss.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Vi fortjener all den kritikken vi kan få når det kommer til nedslaktingen av de norske rovdyrene... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg er så enig med de to over her.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts