Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Fiks, er ikke det et maskulint navn? Politimester Fiks... Dolly? Hetti, Letti, Netti, Minni, Klara... Hmmm, er det flere kvinnelige karakterer i Donald Den første setningen der var ordrett det murermannen sa.. Fiks minnet meg forøvrig plutselig på Fix Mette Marit, en ponni. Herregud, så ulett dette skulle være, da.. 1 Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg liker korte og enkle navn, også liker jeg menneskenavn da! Navn jeg sitter på til neste hund er Lilly, Tuva, Sophie, Emilie, Lotte, Bri, Vri +++ Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kan hun ikke hete Mette-Marit da? 1 Siter
Strøssel Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Fiksa! Søta,æsjda ,tjohei ,blåveis 1 Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kan hun ikke hete Mette-Marit da? Den dagen jeg er eier av en hund med navn Mette-Marit, da skal jeg legge opp alt dyrehold, og begynne med pensjonistbusskjøring eller noe i steden. Virkelig. Mette-Marit?! 1 Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg fikk hang-up på Gulda jeg nå da. Det er det ikke mange (om noen) hunder som heter tror jeg. Siter
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Dataen min heter Gyldne Gulda (Den andre heter Magica fra Tryll. Mobilen min heter Cruella Devil.) 1 Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Den dagen jeg er eier av en hund med navn Mette-Marit, da skal jeg legge opp alt dyrehold, og begynne med pensjonistbusskjøring eller noe i steden. Virkelig. Mette-Marit?! Ha ha. Nei. Det var veldig ironisk. Men jeg liker Gaia forresten. Synes hun kan hete det. Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg fikk hang-up på Gulda jeg nå da. Det er det ikke mange (om noen) hunder som heter tror jeg. Gulda minner mer om en massiv, hårete, brautende kvinne i starten på 50 åra, med talefeil og underbitt. I'm serious, det navnet skremmer meg! Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Gulda minner mer om en massiv, hårete, brautende kvinne i starten på 50 åra, med talefeil og underbitt. I'm serious, det navnet skremmer meg! Har du lest Onkel Skrues eventyr i Klondyke? Gulda er jo ei snelle:) Nei. Da må det bli Sol. Jepp. Siter
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Men hallo. Blomst! Tenk så koselig da! Edit: ja, Gulda er en babe altså, skrues store kjærlighet! Siter
Strøssel Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Blomst! Blomst! Ååååh, nå fikk jeg lyst til og se bambi og trampe ! Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kanskje jeg bare skal kalle henne Noname? Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kanskje jeg bare skal kalle henne Noname? Incognita! Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Nei. Før jeg legger meg,hun skal hete Frøken. Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Ha ha. Nei. Det var veldig ironisk. Men jeg liker Gaia forresten. Synes hun kan hete det. Hvor kommer det fra? Jeg likte det, nemlig! Har du lest Onkel Skrues eventyr i Klondyke? Gulda er jo ei snelle:) Nei. Da må det bli Sol. Jepp. Sol minner meg om Sanasol, som alltid gjorde meg småkvalm da jeg var liten, og den helsekostfanatikeren av en bestemor jeg har trodde jeg kom til å få skrumplever eller noe i den dur hvis jeg ikke tok den skjeen med gul gugge. Men hallo. Blomst! Tenk så koselig da! Edit: ja, Gulda er en babe altså, skrues store kjærlighet! Blomst...? Det ser jo ut til å bli rene hotell cæsar dette! "Sol, Måne, Storm, Juni, Juli(e), (Jens) August, får vite om deres hemmelige lillesøster, søster Blomst!" Siter
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 ååå du ødelegger jo alle navn, du er så vaaaaaaanskelig! Tulla da. Oh! Minner meg på det aller første diktet jeg lærte meg, da jeg gikk i barnehagen. Vil dere høre? ja! "Ved du hvad du skulle, du sku' gifte dig med tulle, grave lit i hullet" (jeg trodde det var snakk om en mus og et hull i en vegg eller noe, kunne ikke skjønne hvorfor mamma og pappa ikke syntes det var noe fint.) 2 Siter
Jauda. Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hvor kommer det fra? Jeg likte det, nemlig! Sol minner meg om Sanasol, som alltid gjorde meg småkvalm da jeg var liten, og den helsekostfanatikeren av en bestemor jeg har trodde jeg kom til å få skrumplever eller noe i den dur hvis jeg ikke tok den skjeen med gul gugge. Blomst...? Det ser jo ut til å bli rene hotell cæsar dette! "Sol, Måne, Storm, Juni, Juli(e), (Jens) August, får vite om deres hemmelige lillesøster, søster Blomst!" Gaia går ikke- hun har en matmor som bruker både Sonen og Canis Red: Nei, jeg stemmer for Frøken God natt! Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hvor kommer det fra? Jeg likte det, nemlig! Gaia i gresk mytologi. Siter
Whoopsis Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kanskje jeg bare skal kalle henne Noname? Som den hesten fra Stallgjengen? Jeg synes hun skal hete Marit. Etter Marit Bjørgen. Det vurderte jeg veldig sterkt på Klima! 2 Siter
Nirm Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Som den hesten fra Stallgjengen? Jeg synes hun skal hete Marit. Etter Marit Bjørgen. Det vurderte jeg veldig sterkt på Klima! Sa hun som ikke ville kalle hunden sin for Skrutt for min del. Siter
Recommended Posts