Gå til innhold
Hundesonen.no

Back On Track


Arielle
 Share

Recommended Posts

Fleecdekkenene kommer til meg i neste uke. Jeg har nå startet med å ta i mot bestillinger siden interessen er stor. Jeg har bare bestilt inn 2 dekken i hver størrelse så hvis noen vet at de vil ha dekken så si i fra så skriver jeg dere opp. Det er litt for å ha en oversikt selv at jeg ønsker å få beskjed fortest mulig. Nye dekken blir bestilt inn fortløpende hvis det skal bli tomt men pga. leveringstid så tar det fort en stund.

Jeg har også liggende vanlig dekken i str 37, 40, 49 og 82 hvis noen er interessert. Har også 4 filttepper, 3 ankelskydd i M der 2 er svarte og 1 grå, 1 par med hansker i str M. Får inn hansker i str S og L og luer i str m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her skal du få de til 249kr, gratis frakt og du skal få lov å sende de i retur hvis de ikke passer Selvsagt skal du få nye i posten i en annen størrelse hvis du ønsker det. ikke vanskelige her nei!

Det er ikke sånn at det suger til seg vann men det blir bløtt og er ikke beregnet for turer i regnet. Jeg bruker det hvis jeg skal korte turer hvis det regner litt men skal du ha et dekken som tåler v

Til sammenligning så har mine størrelse 60 i Hurttadekkenet, og bruker 55 i BOT...

Posted Images

mulig jeg har oversett det, men hva er prisen på fleecedekkenet? str. 55

fra størrelse 21 til og med størrelse 40 koster 560kr

fra størrelse 43 til og med størrelse 59 koster 660kr

fra størrelse 63 til og med størrelse 91 koster 770kr

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...