Arielle Skrevet 29. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Fleecdekkenene kommer til meg i neste uke. Jeg har nå startet med å ta i mot bestillinger siden interessen er stor. Jeg har bare bestilt inn 2 dekken i hver størrelse så hvis noen vet at de vil ha dekken så si i fra så skriver jeg dere opp. Det er litt for å ha en oversikt selv at jeg ønsker å få beskjed fortest mulig. Nye dekken blir bestilt inn fortløpende hvis det skal bli tomt men pga. leveringstid så tar det fort en stund. Jeg har også liggende vanlig dekken i str 37, 40, 49 og 82 hvis noen er interessert. Har også 4 filttepper, 3 ankelskydd i M der 2 er svarte og 1 grå, 1 par med hansker i str M. Får inn hansker i str S og L og luer i str m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 mulig jeg har oversett det, men hva er prisen på fleecedekkenet? str. 55 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 30. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 mulig jeg har oversett det, men hva er prisen på fleecedekkenet? str. 55 fra størrelse 21 til og med størrelse 40 koster 560kr fra størrelse 43 til og med størrelse 59 koster 660kr fra størrelse 63 til og med størrelse 91 koster 770kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts