Gå til innhold
Hundesonen.no

Slakteavfall av sau


Guest Gråtass
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

Vi skal slakte neste mandag den 19.11. Da blir det slakteavfall fra bukklam. Hoder, bein og innvoller. Ingen sortering. Må ha med egne baljer/søplesekker og hente i. Gis bort gratis, men MÅ hentes på mandag formiddag!

Kontakt meg på PM ved interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Rekker desverre ikke tilbake til jeg skal på jobb :(

Hvor mye vil du ha da? Jeg kan evt ta det med hjem, men det blir stående ute på hengeren altså, så kan du hente etter vakt eller tirsdag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil du ha da? Jeg kan evt ta det med hjem, men det blir stående ute på hengeren altså, så kan du hente etter vakt eller tirsdag morgen.

Sjekker med naboen først om vi kan samkjøre noe om hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Alle henter på Bjønnberget, Galterud mandag. Ring meg etter kl 12 for veibeskrivelse om du ikke kan veien og avtale tid for henting. Første mann til mølla. Det er 6 lam, så det er ikke enorme mengder, men alle får i hvertfall innmat av ett lam hver. Soppen har sagt hun skal ha, men jeg vet ikke om hun er hjemme igjen til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle henter på Bjønnberget, Galterud mandag. Ring meg etter kl 12 for veibeskrivelse om du ikke kan veien og avtale tid for henting. Første mann til mølla. Det er 6 lam, så det er ikke enorme mengder, men alle får i hvertfall innmat av ett lam hver. Soppen har sagt hun skal ha, men jeg vet ikke om hun er hjemme igjen til da.

Jeg kan ta med til soppen hjem til meg og fryse ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...