Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Da snakker jeg om "vanlige" FCI ol. godkjente raser Ikke alt mulig "humbug". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Katalansk gjeterhund, så vidt jeg vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Tibetansk Mastiff? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Volpino Italiano Keeshond Dunker Haldenstøver Russisk toy terrier Spansk vannhund Barbet Irsk vannspaniel Amerikansk vannspaniel Portugisisk gjeterhund Podengo portugues riktig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kromfohrländer! Kanskje muligens en gang får jeg sonens første kromis... Men håper egentlig noen andre får først, så jeg kan suge til meg erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jo, vi har en registrert bruker som har kromfohrländer, men han er vel ikke så aktiv her inne. Edit: Eller kanskje dere kun mente brukerer som er aktive? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Volpino Italiano Keeshond Dunker Haldenstøver Russisk toy terrier Spansk vannhund Barbet Irsk vannspaniel Amerikansk vannspaniel Portugisisk gjeterhund Podengo portugues riktig?? Er det virkelig ingen av de rasene her? *Tenke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Vi har vel ingen Laekenois heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Cheseapeake Bay Retriever tror jeg ikke vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Field spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Volpino Italiano Keeshond Dunker Haldenstøver Russisk toy terrier Spansk vannhund Barbet Irsk vannspaniel Amerikansk vannspaniel Portugisisk gjeterhund Podengo portugues Australian Stumpy tail cattledog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Karelsk bjørnehund er det kanskje ikke her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 En haug terriere: Dandy dinmont cescky irish glen of imaal kerry blue airdale irsk lakeland skotsk tysk jakt skye sealyham correct me if I'm wrong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Spansk Galgo/Galgo Espanol Polsk Mynde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Er det virkelig ingen som har airdale terrier her på sonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Lag liste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Bergamasco pumi østerisk pincher Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Bergamasco pumi østerisk pincher Har vi ikke pumi? De som er sååå fine? Men da har vi vel kanskje ikke puli heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg har ikke sett det her inne ihvertfall, men jeg kjenner en som har det Men hun er ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg har ikke sett det her inne ihvertfall, men jeg kjenner en som har det Men hun er ikke her. Du vet hva du må gjøre da, ikke sant? Lur henne inn hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Tibetansk mastiff Katalansk gjeterhund Volpino Italiano Keeshond Dunker Haldenstøver Russisk toy terrier Spansk vannhund Barbet Irsk vannspaniel Amerikansk vannspaniel Portugisisk gjeterhund Podengo portugues Australian Stumpy tail cattledog Bergamasco pumi østerisk pincher Spansk Galgo/Galgo Espanol Dandy dinmont terrier cescky terrier irish glen of imaal terrier kerry blue terrier airdale terrier irsk terrier lakeland terrier skotsk terrier tysk jakt terrier skye terrier sealyham terrier Polsk Mynde Laekenois Karelsk bjørnehund Cheseapeake Bay Retriever Field spaniel Puli Tror det var alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Du vet hva du må gjøre da, ikke sant? Lur henne inn hit. Hm, det kan bli vanskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Luzernerstøver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Luzernerstøver! Legg det til lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Tibetansk mastiff Katalansk gjeterhund Volpino Italiano Keeshond Dunker Haldenstøver Russisk toy terrier Spansk vannhund Barbet Irsk vannspaniel Amerikansk vannspaniel Portugisisk gjeterhund Podengo portugues Australian Stumpy tail cattledog Bergamasco pumi østerisk pincher Spansk Galgo/Galgo Espanol Dandy dinmont terrier cescky terrier irish glen of imaal terrier kerry blue terrier airdale terrier irsk terrier lakeland terrier skotsk terrier tysk jakt terrier skye terrier sealyham terrier Polsk Mynde Laekenois Karelsk bjørnehund Cheseapeake Bay Retriever Field spaniel Puli Smoushond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts