Gå til innhold
Hundesonen.no

Haike til Lillestrøm? Fra Trøndelag


Inu
 Share

Recommended Posts

Guest Dratini

Har veldig lyst til å dra til D4A, men trenger å gjøre det litt "lavbudsjett" i tilfelle...

Lurer derfor på om det er noen som kan ta med en haiker fra Steinkjer eller Trondheim,

jeg skal ikke ha med meg noen hund.

Når skal du nedover da?

Jeg skal stille på lørdag og overnatte hos AnetteH til søndag innen jeg returnerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg vil minst være der på lørdag for å se shiba og akita.

Har fri på fredag.

Har rom på Arena hele helgen...

evt lure seg inn hos en bror på Kløfta fra lørdag til søndag ;) - veldig lavbudsjett ;)

Jeg vet ikke helt når det blir jeg kjører da min samboer jobber til ca kl 17. Men om du vil så har jeg plass i bilen, er bare meg og Zummetonen min baki bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde kjøpe hotellreservasjonen din for å gjøre det enda mer lavbudsjett for deg? :lol:

Jeg endret det til rom uten hund for en stund siden, for jeg regnet med at det kunne være noen som ville ha hunderom...

Ellers kunne vi jo delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret det til rom uten hund for en stund siden, for jeg regnet med at det kunne være noen som ville ha hunderom...

Ellers kunne vi jo delt.

Åneiii! :P Det hadde vært så supert med et hotellrom å sette jentene på så de ikke sliter seg helt ut på innsatsen som klappe-jenter og utstillingsdronninger. Og deling hadde vært hyggelig. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...