Rødhette&Ulven Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Pingvinhallen i Sandefjord 19.-20.1 eller Expo Hellerud 26.-27.1? Hvem planlegger å reise hvor, og hvor er det best å kjøre juniordebut på langskanken? Siter
Anette Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Begge steder? :-D tenkte meg på begge jfg. 1 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Begge steder? :-D tenkte meg på begge jfg. Hehe. Siter
xxx12345 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Vi kommer til Hellerud, Smula står for championatet 2 Siter
Snøfrost Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Jeg drar til Sandefjord. For en gangs skyld en fornuftig dommer på rasen, lenge siden sist jeg hadde en dommer jeg VISSTE hadde snøring på rasen føles det ut som Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Jeg drar til Sandefjord. For en gangs skyld en fornuftig dommer på rasen, lenge siden sist jeg hadde en dommer jeg VISSTE hadde snøring på rasen føles det ut som Rekker vel å bytte dommer fem ganger før showdagen ennå, så gled deg ikke for tidlig... 2 Siter
Synnikken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Vel, begge mine yngste skal. Dog mye mulig uten meg snufs Siter
Guest Jonna Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Skal stille Arya (og kanskje Blaze) i Sandefjord, også Exporama. NKK Bø kommer muligens til å kræsje med jobb eller noe annet jeg MÅ delta på om jeg får fri. *æsj* Så da blir det NKK Kristiansand på Arya (og Blaze eller Talli, alt etter hvem som er i pels). Letohallen i april har jeg ikke fri, men jeg håper Arya deleier kan fra henne med dit om ikke jeg får byttet litt. DKK Roskilde i mai som er dobbel vil jeg på. Rasespesialen i mai jobber jeg muligens, men må prøver bytte igjen En liten utstilling som er i slutten av mai, men vet ikke hvor enda. Også NKK Drammen. Målet er iallefall 1/2 små cert på Arya, og håper på ett stort slik at hun er "ferdig" med det før hun blir 2 år. Så fra Juli skal jo litt Sky i ilden, så da blir det vel lokal små cert jakt på henne også Store planer, men vi får se hva som faktisk blir gjennomført Siter
Red Merle Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Vi skal melde på til Sandefjord. Mulig vi melder på til Bø, det kommer ann på tog forbindelser. Skal blir morro å løpe litt venstre svinger igjen etter 1 års pause. Siter
WheatenMali Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Æsj, valpene mine er for unge her, men vi kommer så snart de er gamle nok Siter
Guest LXT Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Begge deler er planen her. Dany først og fremst, men i Bø blir det begge om det ikke kræsjer med tiden Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Noen som vet noe om ringstørrelse på disse stedene? Vi liker å ha litt boltreplass... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Noen som vet noe om ringstørrelse på disse stedene? Vi liker å ha litt boltreplass... Exporama pleier å ha god størrelse på ringene, men det kan være gruelig glatt! Litt cola eller potekrem gjør susen. Vi er på vurderern på begge steder... 1 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Exporama pleier å ha god størrelse på ringene, men det kan være gruelig glatt! Litt cola eller potekrem gjør susen. Vi er på vurderern på begge steder... Sprayer'n under labba med håndballklister - missetriks! *lol* 1 Siter
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Har lyst nedover på NKK Kristiansand eller Bø, men her blir det hvertfall NKK Ålesund og NKK Trondheim, og mulig til Bergen hehe! Og NKK Oslo kanskje. Og så småutstillinger litt hit og dit Så håper jeg å få stille kelpie etterhvert om det blir valpis på meg neste år :angel: 1 Siter
Recommended Posts