Shlush Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 kjønn da? Oooom jeg forstod det riktig så er det 4 hanner så langt hehe! I og med at jeg ikke vet hvordan nettilgangen til Cec er så legger jeg ut det ene bildet hun har lagt ut 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Nommin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fortsetter å dele jeg Slik at matmor kan konsentrere seg om Era og bebisene <3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Har ikke kommet fire hanner!!! Har kommet to hanner og to tisper :-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Iiih Mon tro om jeg tippa rett da, isåfall venter vi på ei lita jente. Eller er hun ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 spenende gleder mæ til å se bilder av mange søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Har ikke kommet fire hanner!!! Har kommet to hanner og to tisper :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Pfjooo, da kan gjettinga mi fortsatt gå opp Gratulerer med de fine små så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 My bad Leste "enda en hann, to pluss to" hehe og tenkte i hodet "aaah, 4 hannhunder" hahaha :angel: :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 My bad Leste "enda en hann, to pluss to" hehe og tenkte i hodet "aaah, 4 hannhunder" hahaha :angel: :angel: Fort gjort, to pluss to er tre. Gratulerer pappa Nico og mamma Era! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Vi venter jo på de 3 siste prikkedyrene som ikke er så prikkete enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Er det fler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Heiaheiaheia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 I min beregning skal det ikke komme flere hannhunder 3 tisper til derimot Wiiii! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 I følge min spådom mangler hun en tispe og 4 hannhunder nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Era er hos vet nå. Nr 5 satt fast og måtte ha hjelp av riesprøyte for å komme ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Valp nr 6 kom akkurat nå! UL skal taes for å sjekke om det er flere på vei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Era er hos vet nå. Nr 5 satt fast og måtte ha hjelp av riesprøyte for å komme ut Uff da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 (endret) Uff da ! Såvidt jeg har forstått er Era i fin form, hun klarte bare ikke å presse tilstrekkelig siden valp nr 5 satt fast ________________________ Edit; UL viser at det er en valp igjen Endret 14. Desember 2012 av *mokken* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 push Era puuush!! :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Ny oppdatering: det er to valper til 3+3 så langt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Har de funnet sju nå,fem ute og to inne? Bare å glede seg til bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 nei, 6 ute og to inne:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Seks ute, pluss to som ventes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts