Elisabeth00 Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Håper det går bra med henne. Lykke til i morgen! Har selv måttet gi antibiotika til en valp på 4 dager, jeg måtte gi sprøyte i nakkeskinnet 10 dager. Det gikk bra. Hun hadde øyebetennelse (under øyelokkene), og var snørrete/surklete. Det gikk bra med henne.. Fine bilder forresten, morsomt å se prikkene som begynner å komme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Da har vi vært hos veterinæren med Fate. Hun kunne ikke høre noen lyder i lungene hennes, så mest sansynlig er hun bare glupsk når hun spiser.. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Valpene er å bli søte :angel: Snart kan vi kalle dem prikkevalper også, når de faktisk får prikker! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 man får lyst til å nusse på de.. Så søte , lubne og porselenaktige samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Så bra at alt er i orden med henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Gratulerer med ett fint kull.. Krysser fingrer for at det går bra med alle de små.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 De har så rare neser Men veldig søte mini isbjørner foreløpig Gleder meg til de blir et par uker jeg, og jeg kan få komme å kna og knipse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 De har så rare neser Men veldig søte mini isbjørner foreløpig Gleder meg til de blir et par uker jeg, og jeg kan få komme å kna og knipse Nesten litt bullterrier foreløbig Nye bilder fra Ceccy! For en størrelsesforskjell! Her bilde av Fate og den største av tispevalpene (Ceccy kalte henne så fint Tjukkebolla) :angel: Mamma Era har tid til å forlate valpene et lite sekund eller to. "Denne lille tispen ble også tatt med keisersnitt. Hun var 30 gram mer enn Fate og vokser jevnt og trutt. :-) Hun vil få navnet Absolute Kick :-)" (min kommentar! Se så søøøt daaa... å den søte lille prikken under poten *dåne*) Og en av valpene er sååå trøtt at den rett og slett trenger en hvil... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Tusen takk! Kick er dødssøt! <3 Ser ut til at hun får et nydelig hode også :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 "Lille, store gutten som stoppet opp fødselen til å begynne med. Navnet hans blir Absolute No Hurry :-)" 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 *dobbeltposter* :angel: En av de brune valpene Og en matglad gjeng (ikke rart med to matglade foreldre!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 "Lille, store gutten som stoppet opp fødselen til å begynne med. Navnet hans blir Absolute No Hurry :-)" Haha, liker at det navnet kom med! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 Herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 så skjønne Og jeg har ikke peil på dalmatiner, med foreldrene ser kjempefine og atletiske ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 så skjønne Og jeg har ikke peil på dalmatiner, med foreldrene ser kjempefine og atletiske ut. Jeg som eier hannhunden må si meg enig Dog er jeg noe inhabil! hehe. Nye bilder fra Ceccy!!Søskenkjærlighet Bilde av søteste Kick "Absolute Kick"! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Alle hete noe med absolute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 25. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Har vel landet på det ja :-) Running Spot's Absolute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Prikker Jay Søteste små det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 såå søte, ser gjerne flere bilder :D Åhh, kan jeg komme med navneforslag? (Nei, jeg spør ikke, jeg bare svarer ) Absolute: Exellence Exotic Exodus Blackout Exception Experience Macho Magic Explosion Extravagance Magnetic Majestic Manpower Maniac Masterpiece Matchless Music Irish Absolute(ly) Fabulous Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 26. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Takk for navn :-) Har mange til tispe allerede, men har slitt litt med navn til hannene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Absolute Vodka 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Nye bilder :) prikkene begynner å komme!! Det spises hos prikkevalpene Og det soves Noen har tatt etter sin mor og har fått krøpet seg under en liten flik av teppet :angel: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Gleder meg til de er "sikkelige" prikkevalper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg har seriøst verdens herligste valper i hus! Jeg er forelsket i de alle! No Hurry som stoppet opp fødselen hadde det ikke travelt med å komme til denne verden, men han har det tydeligvis travelt med alt annet ... Han var først ute med prikker og nå ser det ut til at han blir først med øyne også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 "Dette er den minste av guttene! Han er den roligste av valpene. Navnet jeg synes passer best til ham er Absolute Gentle :-)" "Absolute No Hurry" "koser seg" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts