Gå til innhold
Hundesonen.no

Flotte brukere!


Recommended Posts

Skrevet

Hei!!

Vil bare få si det at jeg synes hundesonen har fått utrolig mange flinke brukere i det siste, i tillegg til alle de flinke "veteranene". Jeg kikker gjennom innleggene, og har funnet ut at jeg syns fok her inne generalt er veldig flinke og sakelige, og ikke minst hyggelige! I tillegg synes jeg moderatorene er utrolig flinke til å luke ut ting de mener ikke hører hjemme her, og å holde orden i forumet!

Ros til alle hundesonens brukere og administrasjon/moredatorer for et flott forum der alle trives :lol:

Skrevet
Hei!!

Vil bare få si det at jeg synes hundesonen har fått utrolig mange flinke brukere i det siste, i tillegg til alle de flinke "veteranene". Jeg kikker gjennom innleggene, og har funnet ut at jeg syns fok her inne generalt er veldig flinke og sakelige, og ikke minst hyggelige! I tillegg synes jeg moderatorene er utrolig flinke til å luke ut ting de mener ikke hører hjemme her, og å holde orden i forumet!

Ros til alle hundesonens brukere og administrasjon/moredatorer for et flott forum der alle trives :D

=D> Slenger meg på den =D>

Guest Per Olav
Skrevet
[--] Ros til alle hundesonens brukere og administrasjon/moredatorer for et flott forum der alle trives :D

Nja :D

Jeg savner en som knapt nok fikk startet her.

Guest Per Olav
Skrevet
Tenker du på Aud Stockman? Hun er ikke utestengt her, men hørte hun hadde problemmer med og logge inn..

Skal prøve og sende henne en mail.

Å huske navn er ikke min sterkeste side #-o

Skrevet

Nja :D

Jeg savner en som knapt nok fikk startet her.

Synes denne bemerkningen ble vel bastant... Hadde kanskje vært en fordel om du sjekket med den personen du savnet først...? :D (vi har mange passive brukere her, folk som registrerer seg og så "bare" er inne og leser)

Guest Per Olav
Skrevet
Synes denne bemerkningen ble vel bastant... Hadde kanskje vært en fordel om du sjekket med den personen du savnet først...? :D [--]

Det var vel neppe uten grunn jeg spurte...

Skrevet
Tenker du på Aud Stockman? Hun er ikke utestengt her, men hørte hun hadde problemmer med og logge inn..

Skal prøve og sende henne en mail.

Det der har jeg sliti med noen ganger og?Antokdet var PC`n min det var noe i veien med jeg...(windowa98 fra 98 need i say more :roll: )

Men så går det plutselig bra igjenn... #-o

Guest Per Olav
Skrevet

Den forsto jeg ikke helt, men det får så være...

Helt greit. Jeg antar at de som fikk informasjonen forsto den.

Skrevet

Helt greit. Jeg antar at de som fikk informasjonen forsto den.

?? Alle fikk vel den så lenge du la det ut i det åpne rom... Må si at det er vanskelig å forstå hva du mener, føler at "det ligger" mye mellom linjene med deg.. :D

Kan jo forklare hvorfor jeg skrev det jeg skrev: Pga. at du litt lenger opp skriver at du har problemer med å huske navn..

Guest Per Olav
Skrevet

?? Alle fikk vel den så lenge du la det ut i det åpne rom... Må si at det er vanskelig å forstå hva du mener, føler at "det ligger" mye mellom linjene med deg.. :)

Kan jo forklare hvorfor jeg skrev det jeg skrev: Pga. at du litt lenger opp skriver at du har problemer med å huske navn..

Slik å forstå :P

Det var nok helst en antydning om at i enkelte sammenhenger spiller navn liten rolle, kanskje burde navnet ikke vært nevnt i det hele tatt på et åpent forum.

Guest Per Olav
Skrevet
Grunnen til at jeg brukte navn var at det er brukernavnet hennes.

Oki :lol:

Bøyer meg for det :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...