Ia Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Rundstykke med eplegéle, og julebrus. Wow, sunnheten bare flommer over her i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Mitt best triks for "nå orker jeg ikke lage middag" - dager, er at jeg alltid lager dobbel porsjon og spiser rester dagen etter. Det gjør ikke meg noe å spise det samme to dager på rad, jeg slipper å lage middag halvparten av dagene, og jeg kan unne meg litt mer ordentlig mat med dyre ting som ferske grønnsaker eller laks hvis jeg faktisk spiser de to dager etter hverandre. Utrolig deilig å være på vei hjem fra tur og vite at jeg bare kan varme opp en tallerken med laks, grønnsaker og poteter ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Mitt best triks for "nå orker jeg ikke lage middag" - dager, er at jeg alltid lager dobbel porsjon og spiser rester dagen etter. Det gjør ikke meg noe å spise det samme to dager på rad, jeg slipper å lage middag halvparten av dagene, og jeg kan unne meg litt mer ordentlig mat med dyre ting som ferske grønnsaker eller laks hvis jeg faktisk spiser de to dager etter hverandre. Utrolig deilig å være på vei hjem fra tur og vite at jeg bare kan varme opp en tallerken med laks, grønnsaker og poteter ^^ Enig. Eller feks meksikansk gryterett. Superenkelt i utgangspunktet (brune kjøttdeig + pose + vann) og smaker like godt oppvarma dagen etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 sånn soya greier ? Er det veldig dyrt ? Denne veggis kjæresten er en dyr investering har jeg innsett , grønnsaker er dyrere enn kjøtt ! Noe av det har en stiv pris ja. Soyapølser f.eks... 60 kr for 5 lusne små ofte på helsekosten. Men den "kjøttdeigen" jeg har blitt avhengig av koster bare 30 kr, og for meg holder den ca 3-4 (taco) middager. Så det er jo ikke så dyrt. Det er på rema, vet ikke hva den koster på helsekosten, men ting er jo ofte dyrere der. Ellers er det jo myyye billigere i sverige da, og mye større utvalg. Egentlig spiser jeg sjeldent soyaprodukter, griller vel pølser om sommeren, og that's it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gidder ikke lage middag, så da blir det noe lettvint. malibu rom og cola. Middag fordi at malibu smaker jo kokos, og kokos er jo strengt tatt mat. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Dagens triks: Hiv sammen pannekakerøre og la mannen gjøre resten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Sende mannen ut etter kinamat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 just-eat.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Være på besøk hos onkel fungerer kjempefint, jeg har ikke løftet en finger og har likevel spist entrecote med grønnsaker og berneaise. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Det er rett og slett ingen som gidder å lage middag i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Det er rett og slett ingen som gidder å lage middag i dag? Jeg kuttet opp grønnsaker i dag da... Også stekte samboer kjøttdeig og varmet taco skjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Jeg kuttet opp grønnsaker i dag da... Også stekte samboer kjøttdeig og varmet taco skjell Og jeg rørte sammen egg, melk, mel, smør og salt. Så det tells kanskje selv om det bare tok en brøkdel av tiden mannen tilbrakte på kjøkkenet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 vurderer faktisk å lage taco... men nå begynner middag nr.1 å kicke inn så får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Og jeg rørte sammen egg, melk, mel, smør og salt. Så det tells kanskje selv om det bare tok en brøkdel av tiden mannen tilbrakte på kjøkkenet all aktivitet på kjøkkenet tels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 all aktivitet på kjøkkenet tels all aktivitet på kjøkkenet tels Åh, da lagde jeg middag i går også. Jeg var innom der og sniksmakte minst en gang.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Åh, da lagde jeg middag i går også. Jeg var innom der og sniksmakte minst en gang.. det er en viktig del av matlagingen, kvalitetssikring kalles det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 det er en viktig del av matlagingen, kvalitetssikring kalles det Helt sant. Og let's be honest, det er jo faktisk en mann som står på kjøkkenet i stede. Da er kvelitetssikring helt nødvendig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Har i utgangspunktet tenkt å steike ei pakke kjøtdeig med diverse krydder, og hive litt pomm fritt i omnen, men eg veit ikkje om eg gidd det eingong. Men eg har jo ikkje kvitlauksbrød... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Det vart ei pakke kjøtdeig. Godt det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Pizza fra Pizzabakeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Pastasalat på Nikkers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Ingen middag hos oss på minst 4 dager fordi jeg er i STREIK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts