Gå til innhold
Hundesonen.no

Vinterdekken i størrelse 65-75 ønskes kjøpt


Raksha
 Share

Recommended Posts

Noen som har noen gamle dekken liggende? Skulle hatt noen flere til de to store. Trenger ikke være vakre, men litt praktisk om de er billige. :lol:

Snusern er 65 i ryggen og lukisen er 70 ca, så mellom 65 og 75 tror jeg er greit. Heller litt store enn litt små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har et i ca den størrelsen liggende, det ligger igjen etter Buster og er knapt brukt (han frøs uhyre sjelden, og lå ikke mye i bil). Skal finne det frem og måle det. :)

Edit: fant det litt raskere enn jeg hadde trodd, har jo nesten orden i hundeutstyret. :lol: Det er ca 70 cm, og ser sånn ut:

96_391311852.jpg

Det er ikke et så tykt dekken, men varmer ganske bra. Selger det for en hundrelapp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har et i ca den størrelsen liggende, det ligger igjen etter Buster og er knapt brukt (han frøs uhyre sjelden, og lå ikke mye i bil). Skal finne det frem og måle det. :)

Edit: fant det litt raskere enn jeg hadde trodd, har jo nesten orden i hundeutstyret. :lol: Det er ca 70 cm, og ser sånn ut:

96_391311852.jpg

Det er ikke et så tykt dekken, men varmer ganske bra. Selger det for en hundrelapp. :)

Solgt!

Jeg har ett du kan få mot porto. Er ikke så pent da, det er helt ubrukt men med proplan logo på begge sider som har sprukket opp. Og ikke sånn supertykt. Er fra dogman. 65 eller 70. Iallefall alt for stort for Casper! (hvis jeg finner det da :P )

Og solgt! om du finner det :D

Og skal ta meg en tur inn på hooks etterhvert, men jeg syns størrelsene er så dumme der, har ett som jeg bytter på til lukisen og snusern, men det er egentlig for kort, selv om lengden skal være grei, og for stort i brystet til lukisen og i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, de Hööksstørrelsene/passformen er helt ville. Min dobermann, som var mye lengre i kroppen, men like smal i halsen som min setter måtte ha et dekken som hun svømte bare for å kunne tre det over hodet og ned på halsen. Så det passet ikke bra.... Bris har regndekken i 60, som er akkurat passe til han, mens Isak bruker 55-60 i "ordentlige" hundedekken, og han er mye større enn Bris. Vet forresten at ei måtte ha str 50 til dachsen sin for at det skulle passe i ryggen. Men så lenge det passer de helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i størrelsene til høøks, man vet nesten ikke hvilken størrelse man skal bestille, ganske irriterende.

Denne gangen passet det ene dekkenet jeg bestilte perfekt, mens det andre er litt for langt bak (og jeg liker at de er lange bak altså), men det er iallefall bedre enn at det er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg. Det blir så innmari fort bomkjøp på hooks. Kjøpte et for mange årsiden i 65 som i teorien skulle passe collien perfekt - ikke snakk om, så bestilte 75 og da drukna han nesten i det. Håpløst. Da er det bedre med nestengratisdekken her som man vet passer sånn ca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, varga er jo litt dum fassong, type smal og lang rygg, men hun passet fint i hooksdekken. De som var lange nok var også passelige i bredden.

Jammen, det er det å vite om de er lange nok i feks 60cm, noen ganger tilsvarer 60cm med 50cm, har bommet på det flere ganger :(

Håper ikke vi ødelegger tråden din Rak, bare si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg fant dekkenet, om du fortsatt er interessert. Var ikke så stygt som jeg husket faktisk :P Jeg synes kanskje det er litt stort i halsen, tenker at salukien ikke er kraftigere enn Casper i front? Men det kan løses lett med å bare sy noen sting da.

Siden det er hos foreldrene mine får jeg ikke sendt det før jeg er hjemme neste gang, i midten av desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...