mushi Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Typisk at EFIT havner på den kjedeligste dagen på lenge 0630 sto jeg opp. Ponni er trøtt og sur. Glemte bilde. 0745 er jeg på skolen og forbereder en fremføring med gruppa mi. Ingen bilder i forelesning, så neste er lunsj og sinna telefoner til Norwegian kl 11. Jeg ble så stressa at jeg orket ikke mer skole og dro heller for å trene. Glemte bilde igjen, men tok ett da jeg var ferdig kl 13. Kl 14. Hjemme etter et besøk på jobben til ei venninne og bikkja ligger samme sted som jeg forlot henne hun tigger aktivt. Og her er grunnen ; chilli-tunfisk og sharon. Hun får selvfølgelig smake Var ikke så vanskelig å bestemme meg for hva det ble til middag hehe Diverse dyr som er inne får mat. Samboer er på skytetrening og jeg spiser mer sharon. Aner ikke hva klokka er. Kanskje 19? Fint bilde av dyra som danser rundt. Det var bilde av min enormt spennende dag. Håper dere ikke kjedet dere like mye som meg! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Du har en skål for lite jo! Hva endte du opp med til middag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Åhh, Sharon frukt.... det er godt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Du har en skål for lite jo! Hva endte du opp med til middag? Det mangler to skåler De var ute i regnet. Floppy lukta at noen hadde fått boksemat da han kom inn, men jeg lata som ingenting hehe. Ble biff, ovnsstekte poteter og brokkoli. Mardina : Prøver å ikke spise mer enn to sharon om dagen. Blir så dyrt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts