Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendael hanne på 1,5 år selges til brukshjem


Recommended Posts

Med veldig tungt hjerte leter Marco nå etter et nytt hjem.

Kun pga endret livssituasjon(samlivsbrudd) og boligkjøp (hvor tre hunder blir for mye..).

Marco er en renraset og godt stammet Groenendael.

Far: N.uch. Woodshine's Morfeus

Mor: N.uch. Aja Arissa Dakota

Født: 06.07.11

Navn: Borislav av Nangijala aka "Marco"

Han har vært på et par utstillinger hittil.

Fikk BIR som valp. Har et Cert som junior.

Res. Cert og 3.beste hannhund på Spesial ustillingen i 2012 (da var han 10 mnd gammel).

Han er trent mye hverdagslydighet; lydigere og hund som er greiere å gå i bånd tror jeg ikke du finner! Yndlingshobby er kos :)

Innlært i agility, lydighet og spor (påbegynt viltspor).

Er med overalt, liker seg i bil. Er hjemme alene uten problemer. Oppvokst med to andre hunder og godt sosialisert på hundeklubben også(er også med på hundeluftegården i byen noen ganger i uka). Veldig tillitsfull, og alle blir forelsket i denne gutten! Fin barnehund/familiehund, men krever å bli brukt til en eller annen gren. Er veldig stabil, sosial og godt miljøtrent, er "stabil" i alle situasjoner. Han er dessuten veldig glad i å bade og svømme, er med på skiturer, byturer, rideturer, hva det måtte være.

Kan egne seg godt til NRH, LP, AG, spor/rundering, hva du måtte ønske. Denne karen er med på alt!

Et GODT hjem er viktigst for meg, hvor han får brukt seg mye, så send gjerne en mail/ring og fortell om deg/dere selv. Ikke nøl med å ta kontakt for mer info og spørsmål.

Man kan få ha en prøveperiode for å finne ut om dere trives med hunden og motsatt.

Ta kontakt på hesteterapi@gmail.com, eller legg meg til på facebook : Marthe Langørgen .

post-9108-0-61898000-1351859494_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...