Castella Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Så da har jeg gjort det igjen...bestillt en sele på nettet som ikke passer bikkja, denne gangen den nye Huttra selen i størrelse 55, de kan jo ikke reguleres rundt halsen, og min hund er lang og smal. jaja... Derfor lurer jeg:...er det noen som har tips til en kvalitets sele med disse kriteriene: Må kunne innstilles rundt nakke og buk Må ikke være for mye stoff (puppia) sånn at den tørker fort. Refleks er et pluss God kvalitet Det er et pluss hvis den er litt fin også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 419754813ffee00437a3885848516683 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 31. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 nei...de blir for store og klumpete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Bobby (importeres av Trine hundeartikler) har upolstrede seler med innsydd refleks som kan justeres i alle retninger, altså 3 ulike steder. De er veldig enkle og greie og passer de fleste hunder. Er step-in-seler. Finnes i mange farger og strl XS-L Har en slik selv, ser sånn her ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Haqihana! Riktignok ikke refleks, men en knallgod sele som kan reguleres overalt, unntatt ryggstolpen Finnes her: www.huldraforlag.no Eller her: www.amor-siempre.com se under seler (også et selegalleri) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 H-selene til Rogz? Den selen som Maria viser synes jeg ikke er noe god, men Bobby har H-seler også. Begge er samme type som Haqihana, forøvrig. http://hundesonen.no/forum/topic/65735-god-reflekssele-til-en-basselusk http://hundesonen.no/forum/topic/63678-hundesele/ http://hundesonen.no/forum/topic/63184-sele-leting-igjen http://hundesonen.no/forum/topic/62883-ny-sele-tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 ROGZ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Takk for svar, jeg har lest igjennom de andre trådene uten å bli noe særlig klokere.... de leter etter andre ting enn meg Jeg vil forresten ikke ha brystsele eller Y sele...de passer bare ikke til kroppen hennes. Den Haqihana selen ser perfekt ut i grunn, det er en sånn sele jeg leter etter...men vakker er den ikke og ikke har den refleks nei nå er jeg sær her... men jeg skal absolutt ha den i bakhodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 ROGZ! Tusen takk! Ser veldig bra ut! her skal jeg kikke nærmere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Takk for svar, jeg har lest igjennom de andre trådene uten å bli noe særlig klokere.... de leter etter andre ting enn meg Jeg vil forresten ikke ha brystsele eller Y sele...de passer bare ikke til kroppen hennes. Den Haqihana selen ser perfekt ut i grunn, det er en sånn sele jeg leter etter...men vakker er den ikke og ikke har den refleks nei nå er jeg sær her... men jeg skal absolutt ha den i bakhodet. H-selene til Rogz, Bobby og enkelte andre er akkurat likt bygd opp som Haqihana sin. Den eneste forskjellen er at noen av de har refleks, og Haqihana sin er vanskeligere å få tak i. Haqihana har forresten spenne på hver side av ryggen, men det har ikke noe å si for hunden sin del eller passformen til selen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts