Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK medlemsundersøkelse..


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

*16. Hvordan opplevde du servicegraden på NKKs utstillinger?

Meget god

t.gifGod

t.gifMindre god

t.gifDårlig

t.gifMeget dårlig

----

Ikke overraskende nok har de glemt at de har medlemmer som ikke deltar på utstillinger.

Det er faktisk ikke noe alternativ, vet ikke eller har ikke deltatt og man må svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hele greia var altfor lang, oppgitt 10-15 minutter var vel mer 20-30 minutter på nærmere 70 sider, mange av de med flere spm. Jeg hadde aldri fullført hadde det ikke vært for muligheten til å ytre hva jeg mener om akkurat NKK, kan tenke meg mange avslutter lenge før de er halvveis i en så lang undersøkelse.

Undersøkelsen finnes forøvrig HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett og slett den dårligste meldlemsundersøkelsen jeg har opplevd og mye mer en markedsundersøkelse for eukanuba og "dokumentasjon" på at reklame i hundesport hjelper...

Og ja, jeg øste det ut i siste kommentarfeltet og håper flere gjør det. For jeg syns svært lite handlet om oss som forbruker vs NKK, og mer NKK vs selge sponsor plasser.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte kun for å la de/de delene som burde få gjennomgå få det, og rose det som er mulig å rose.

Enig med de som ønsker man kunne svare for separate avdelinger da ting varierer veldig i kvalitet.

Og sponsorer som Eukanuba, hjelper ikke hvor mye de spyr inn til NKK når de er uinteressert i deg når du kommer på standen deres fordi noen fra showteamet står der, beklager.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg brukte så mye lengre tid enn SusanneL, så så altfor lang tid tok det ikke, selv om det føltes sånn ;)

At de prøver å få dytta inn noe sponsor-shit bryr jeg meg ikke så veldig mye om, tipper de har godt av å vite det og jeg, at jada, jeg veit jeg får hver 7.ende sekk med Eukanuba gratis, og velger allikevel RC som tørrfor. Jeg syns det blir litt sært at vi som medlemmer skal sutre over at de lurer på hva slags sponsoravtaler vi kan ha glede av, men det er mulig det bare er meg som er litt rar der? De må ha sponsorer. Hvorfor skulle ikke det komme oss medlemmene til gode, liksom? For de av oss som vil benytte oss av sånt.

Fylte kommentarfeltet jeg også. Minnet de på at de har andre offisielle arrangement enn utstilling, lp og agility, og at det godt kan være mer synlig, både på dogweb og ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia var altfor lang, oppgitt 10-15 minutter var vel mer 20-30 minutter på nærmere 70 sider, mange av de med flere spm. Jeg hadde aldri fullført hadde det ikke vært for muligheten til å ytre hva jeg mener om akkurat NKK, kan tenke meg mange avslutter lenge før de er halvveis i en så lang undersøkelse.

Undersøkelsen finnes forøvrig HER.

Jeg er helt enig, må si at jeg stoppa opp og gikk ut igår kveld.. orket rett og slett ikke mer. Skal se om jeg manner meg opp til å gjøre det i ettermiddag, for jeg vil gjerne gi meningen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var så ille langt jeg, men det var ikke en god undersøkelse, jeg savnet flere muligheter til å velge at påstanden/spørsmålet ikke var relevant.

Men jeg er ganske herda på sånt her jeg da, har blant annet måtte fylle ut et skjema bestående av nesten 300 årsaker til å ha sex, om hvilke som har vært gjeldende for meg. Prosentvis fordeling. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg merka at hovedårsaken til at jeg er medlem av NKK er for å få rabatt på forsikring så synes jeg i grunn det ikke er rart at de senere spurte alle om de var klar over dette tilbudet :P

Benytta muligheten til å fokusere på sunnere bedømming på utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte kommentarfeltet jeg også. Minnet de på at de har andre offisielle arrangement enn utstilling, lp og agility, og at det godt kan være mer synlig, både på dogweb og ellers :)

Det gjorde jeg også :)

Husker ikke hvor lang tid jeg brukte på undersøkelsen, men den var ihvertfall ikke for lang synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please folkens, kan dere som er uenig i raseforbudene skrive i kommentarfeltet at dere ønsker at NKK gjør en større innsats på dette området? Alle monner drar. :)

Jeg gjorde det (før jeg leste oppfordringen din også faktisk :P ).. Jeg fortalte de også hva jeg mente om hvordan de ikke gjør jobben sin ved å forvalte mentaltestarbeidet i norge og ikke minst, at de burde slutte å henge slik på etterskudd på alt.. Som feks at de kom over 1,5 år for sent med revidering av RIK-regelverket.. Og vi har heller ikke sett noe av den nye mentaltesten..

Og så ba jeg de om å bli litt mer synlig, være litt mer bestemt istedenfor å sitte og gjemme seg og være nøytral med verden :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg lurte på om jeg skulle det.. Bare for å virkelig få frem hva jeg mener, liksom.. Men det kan jo bli litt rart om de får inn flere besvarelser enn de har medlemmer å sende det til? :lol:/>

Du kan få svare for meg for jeg gidder ikke :P

Forresten, så du kommenterte at man får hver 7 sekk med Eukanuba gratis, men allikevel kjøper du RC. Du vet at du får hver 5 sekk med RC gratis hos Plantasjen. I tillegg har de stadig "gaver" om du kjøper mer enn 3 kilo (tror jeg det var). Sist så fikk jeg med en bilmatte på kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få svare for meg for jeg gidder ikke :P

Forresten, så du kommenterte at man får hver 7 sekk med Eukanuba gratis, men allikevel kjøper du RC. Du vet at du får hver 5 sekk med RC gratis hos Plantasjen. I tillegg har de stadig "gaver" om du kjøper mer enn 3 kilo (tror jeg det var). Sist så fikk jeg med en bilmatte på kjøpet :)

hehe.. Det er ikke sikkert vi er enige om alt da :P

Jeg pleier å henge meg på oppdretter-avtaler jeg, da får jeg 20 kg for mindre enn prisen for 15 kg :) Det er bare krøllebølla som får tørrfôr her, og hun får 50/50 RC/V&H, så jeg tar det ikke så tungt om jeg ikke får så mye mer rabatter enn hva jeg gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Det er ikke sikkert vi er enige om alt da :P

Jeg pleier å henge meg på oppdretter-avtaler jeg, da får jeg 20 kg for mindre enn prisen for 15 kg :) Det er bare krøllebølla som får tørrfôr her, og hun får 50/50 RC/V&H, så jeg tar det ikke så tungt om jeg ikke får så mye mer rabatter enn hva jeg gjør ;)

Det spiller ikke noen rolle om ikke vi er enige, jeg gir beng i hele undersøkelsen og hva som kommer ut av den. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg er medlem der. Det eneste "fordelen" jeg har benyttet meg av, er påmelding til utstillinger. Bladet Hundesport bruker jeg fem minutter på og bryr meg vel ikke så mye om hva som skjer i den organisasjonen.

Skjønner at du ikke er så opptatt av andre tilbud på hundefor, når du har den muligheten og det forbruket du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere fokuserer for mye på utstilling generelt i forhold til andre ting. Det er viet flere sider til utstillingsreportasjer i hvert eneste hundesport, det er også de resultatene som blir lagt inn i dogweb.

Savner reportasjer om mentaltesting, og registrering av resultater fra dette på dogweb. (Som i Sverige.)

Savner registrering av alle lydighets og bruksresultater.

Ønsker tittelmuligheter fra andre hundesporter, som i Sverige feks LP 1 tittel.

Ønsker at dere jobber for å oppheve raseforbudene.

... skrev jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...