Bellare Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 (endret) Var på Mansrud gård i Trøgstad på Lure Coursing trening i går. Var kjempekjekt til tross for kulden! Kameraet var sjølvsagt på slep, så det vart da nokre bilder også. Og fordi det klør i fingra etter å fikse på dei, til tross for at eg eigentleg ikkje har tid, så kjem det nokre få no, så kjem det fleire etterkvart som dei blir redigert Bildene vart eigentleg ikkje så bra som eg hadde håpt på, men får vel berre gjere det beste ut av det Benjamin til Carro92 Endret 29. Oktober 2012 av Bellare 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Flotte bilder! Lekre hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Min fineste Benjamin jo :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Flotte bilder! Herlig å se myndene i sitt rette element! Den greyhounden var råflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Synes du har tatt kjempefine bilder jeg, og gleder meg STORT til å se bilde av Callemannen min! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Er det Kirow? Løp han bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Er det Kirow? Løp han bra? Veit desverre ikkje namn, men trur han der sprang bra etter det eg klarte og sjå i vert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Likar halen! Anastasia til Carro92 Anastasia til Carro92 Benjamin til Carro92 Så glad så! Calle til Krokus og Hermes Calle til Krokus og Hermes Calle til Krokus og Hermes Calle Calle Calle Calle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Der har vi sjokomonsteret, ja! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Herlig å se løpe bilder, av løpe dyr. Nyddelig den svarte greyhounden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Kule bilder! Ikke værst at greyhound var med denne gang Men mye bedre å se dem live! Bilder utøver ikke rettferdighet. Det er når man faktisk ser farten at det blir imponerende. På bilder ser de bare klumsete ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Merkelig lik Moccabønna det Sjokomonsteret der, bittelitt større bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Merkelig lik Moccabønna det Sjokomonsteret der, bittelitt større bare Er jo søsken da, dummen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Greyhound i maksfart er så fint å se på! Toppatlet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Nokre fleire bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Fineste pinnedyrene mine! Du har fått noen kjempe fine bilder av dem Utrolig stilig de bildene hvor Anastasia løper med fettern sin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Då seier eg stopp! Men om andre har bilder frå dagen, så sleng dei ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg tok også noen bilder, bare litt treig med å få de ut men som de sier; bedre sent enn aldri Søstra til Benjamin Søstra til Anastasia Broren til Anastasia Calle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Et til av Calle: https://www.facebook.com/CiljeHAM?ref=ts&fref=ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Fine bilder! Skulle ønske flereraser dukketopp på andreting enn utstilling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts