Irenen Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmyjenta Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 For noen fantastisk vakre hunder du har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Jeg fikk et hyggelig brev i posten i dag Bevis på at Storm nå er offentlig godkjent ettersøkshund på skadet hjortevilt. Det er en god følelse å vite at jeg har en arvtager etter pappa Amigo som begynner å dra på årene. Forhåpentligvis får vi kommet oss ut på ettersøk om ikke så lenge slik at han kan få opparbeide seg erfaring. Amigo vil være backup dersom det skulle by på for store utfordringer. Her er også et bilde av far og sønn tatt i dag 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Jeg fikk et hyggelig brev i posten i dag Bevis på at Storm nå er offentlig godkjent ettersøkshund på skadet hjortevilt. Det er en god følelse å vite at jeg har en arvtager etter pappa Amigo som begynner å dra på årene. Forhåpentligvis får vi kommet oss ut på ettersøk om ikke så lenge slik at han kan få opparbeide seg erfaring. Amigo vil være backup dersom det skulle by på for store utfordringer. Her er også et bilde av far og sønn tatt i dag Grattis så mye med gk. ettersøkshund, igjen Og det var et utrolig vakkert bilde av guttene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Mye har skjedd den siste måneden! Han har deltatt på to blodsporkonkurranser; den første i regi av Norsk Retrieverklubb avd. Bergen og Omegn. Der fikk han en fin 2 premie etter å ha jobbet som en helt i sommervarmen. Den neste var uken etter hos Norsk Spanielklubb avd. Hordaland; der overrasket han meg stort ved å få 1 premie og bli prøvens 3 beste hund av 19 deltakere ... og i dag har han debutert på ettersøk - en råbukk var påkjørt og ble sett haltende vekk fra E39 og inn i skogen. Slike trafikkettersøk er ikke det kjekkeste å debutere på for de kan være veldig vanskelige å finne ut av. Men en eller gang må man jo hoppe i det så gamlingen fikk være hjemme mens vi dro avgårde. Storm gjorde en fin jobb og vi fant råbukken død etter rundt 80 meter. Da lå det inne i skogen på andre siden av veien. Flinkeste gutten sin det 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Storm er ikke en stabij har jeg fått høre av dommeren på helgens utstilling Han ser tvert i mot mer ut som en wetterhoun i skallen for han var aaaaaaltfor brei i hodet. Storm fikk GUL sløyfe pga det. Wetterhoun ser forøvrig ut som dette: ... dere ser likheten ikke sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Velkommen i gulsløyfe klubben Min hund manglet bryskasse lørdag mens på søndag hadde han en velutviklet brystkasse. Så jeg lurer litt på hva han drev med natt til søndag Gratulerer med godkjent ettersøkshund og gode resultater på prøvene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Storm er i farta for tiden Vi har vært på blodsporkonkurranse på Voss i helgen og der gikk han inn til en ny 1 premie Flinkeste gutten sin det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Vi har vært på to dager med utstilling i Skien i helgen. Storm har utviklet seg godt i den seinere tid og klinket til med CERT og BIR begge dagene Han ble også BIG 1 på lørdagen og BIG 2 på søndagen. BIG 1 BIG 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Min lille plutt har fått sin tredje 1 premie på blodspor og dermed kvalifiserer han til viltsporchampion Han trenger bare å oppnå en "good" på utstilling etter fylte to år og det tenker jeg han klarer på NKK Rogaland i neste måned (Vi håper jo selvsagt på litt mer enn good da... ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Min lille plutt har fått sin tredje 1 premie på blodspor og dermed kvalifiserer han til viltsporchampion Han trenger bare å oppnå en "good" på utstilling etter fylte to år og det tenker jeg han klarer på NKK Rogaland i neste måned (Vi håper jo selvsagt på litt mer enn good da... ) wow :-D Gratulerer!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Storm har blitt N VCH :D Han fikk excellent på NKK Rogaland forrige helg og kan nå smykke seg med tittel foran navnet. Gutten har også debutert som vannapportør på fugl 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Vi har vært på klubbshow i hundeklubben min i dag og lille trille kom ut som BIS 4 :wub: Alle BIR-hundene i BIS Storm BIS 4 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Han er kjempeflott! Gratulerer med gode resultater 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Gratulerer så mye med flotte resultater. På alt !!!!! :flowers: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Gratulerer med supre resultater på guttungen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Det kom brått snø i dag og det satte en viss ung herremann stor pris på 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Stor vakker gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Utrolig fine begge to! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Storm har vært på ordinær blodsporprøve i dag med 15 deltakere. Han klarte jobben meget godt i et utrolig vilttett område - vi støkket ut en hjortebukk i sporet bla - og innsatsen hans ble belønnet med en 1 premie Vi endte sågar som prøvens tredje beste ekvipasje 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Gratulerer så mye med supert resultat! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 I dag var vi på ordinær blodsporprøve hos Sotra Brukshundklubb. Det var utrolig mye vind og stort sett nakent sporområde så forholdene var svært vanskelige. Storm jobbet konsentrert og godt og utnyttet vinden for det den var verdt og det hele ble belønnet med 1 premie m/HP - hans aller første I tillegg så VANT han prøven :wub: Kritikken hans: Meget god start. Flott tempo. Meget godt tapsarbeid i vinden. Markerer sårleie. Sporslutt etter 30 min. Meget erfaren fører som leser hunden godt. Dommerens begrunnelse for tildeling av HP: Særdeless vanskelige vindforhold. Ekvipasjen løste dette meget godt" Han var eneste som fikk 1 premie 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2015 Wow, gratulerer så mye! Flinke dere! Motiverende å lese om for meg som planlegger sporprøver i høst men ikke kommer helt i gang med treningen. Nå fikk jeg lyst til å trene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Vi har gått blodsporprøve i Karlstad, Sverige idag og det var en spennende opplevelse med rykende ferske elgtråkk i sporet! Da dommeren la sporet i går ettermiddag stod ku og tvillingkalver i sporet.... og det var antakelig de samme som nettopp hadde vært i sporet vårt. Storm taklet det kjempebra og resten av sporet også. Det resulterte i at han fikk ny tittel! Nå heter han NO SE VCH Storm :wub: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts